• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 4 تیر 1401
کد مطلب : 164294
+
-

با مردم/یک شماره تلفن برای رزرو وقت متخصص در بیمارستان غرضی اصفهان

مراجعان به درمانگاه بزرگ تخصصی بیمارستان دکتر غرضی اصفهان برای ویزیت پزشکان متخصص، حتما باید فقط یک روز قبل و فقط از ساعت ۸ تا۱۰ صبح از طریق یک شماره تلفن نوبت بگیرند که کاری در عمل نشدنی است. این خط دائما اشغال است یا بوق خراب می‌خورد و نوبت متخصص گرفتن از این بیمارستان غیرعملی است. اگر کسی هم موفق به تماس شود، هیچ‌گاه نوبت خالی وجود ندارد و طبیعتا امثال من همواره در انتظار ویزیت متخصص خواهند ماند. مشکل بغرنج نیست و راه‌حل آن ساده است، ولی ادامه آن می‌تواند بسیار دردسر‌ساز باشد. مسئولان بهداشتی درمانی اصفهان فکری کنند.
بلیغیان از اصفهان 

تلاش برای ثابت نگه داشتن قیمت‌ها سعی باطل است
وقتی زیرساخت وجود نداشته باشد و تورم به‌دلیل مسائل مختلف هر روز بیشتر شود، تلاش برای ثابت نگه داشتن قیمت‌ها کاری بیهوده است؛ زیرا قیمت‌ها به‌صورت دستوری کم و زیاد نمی‌شوند، بلکه تابع شرایطی هستند که امثال من نمی‌دانند، اما قطعا اقتصاددان‌ها و مسئولان می‌دانند. پس برای ثبات قیمت‌ها باید دست از دستور برداشت.
احمدوند از تهران

چرا شاگردان اتوبوس‌های بین‌شهری را بیمه نمی‌کنند
شاگرد شوفری هستم که سال‌هاست شغلم این بوده و آخرین دریافتی‌ام حدود 5میلیون تومان است؛ درحالی‌که کارم شب و روز و تعطیلی ندارد. بیمه‌ای در کار نیست و هر چه اصرار به این موضوع می‌کنیم نتیجه‌ای نمی‌گیریم. از طرفی هم سرمایه‌ای نداریم که خودمان اتوبوس بخریم و از این وضع نجات یابیم. واقعا جان شاگردان راننده‌ها کم‌اهمیت است که نه تعاونی‌های مسافربری، نه مالکان اتوبوس‌ها و نه سازمان‌های بیمه‌گر هیچ تمهیدی برایشان ندارند.
دبیری از آستارا

پیامک
نانوایی بدون سهمیه هستم و آماده پخت
نانوایی در گرگان هستم که آرد را به‌صورت آزاد و درواقع قاچاق تهیه می‌کنم. 2کارگر داشتم که چون توان پرداخت مزدشان را نداشتم، عذرشان را خواستم. بارها تقاضای سهمیه آرد کرده‌ام، ولی هر بار به بهانه‌ای میسر نشده است. برخلاف برخی نانواها علاقه‌مندم که نان بپزم و تا توان دارم به مردم خدمت کنم و نان خودم را هم ببرم، اما متأسفانه کسی همراهی‌ام نمی‌کند اکنون هم که این داستان‌های یارانه بدتر دست و پاگیر شده است.
کجوری از گرگان 

مسکن مهر پردیس بعد از 11سال همچنان بلاتکلیف
11سال از زمان آغاز ساخت مسکن مهر پردیس گذشته شده است و به‌رغم چندین‌بار پرداخت وجه و تکمیل آن و نیز وعده‌های مسئولان، ‌هنوز بخش‌هایی از آن تحویل مالکان نشده است. برخی خانه‌های در حال ساخت کلنگی شده‌اند و نیازمند تعمیرات هستند؛ بدون آنکه تکمیل و بهره‌برداری شده باشند. لطفا به داد سرمایه‌های در حال نابودی مردم برسید.
عاصمی از تهران 

کمبود جایگاه سوخت در مهدی‌آباد مشهد
محدوده مهدی‌آباد مشهد نیازمند جایگاه سوخت جدید است تا از ترافیک دائمی در صف آن کاسته شود. گاهی صف گازوئیل در تنها جایگاه این محدوده به چند کیلومتر می‌رسد و ساعت‌ها وقت رانندگان تلف می‌شود. از آن سو نیز برخی سودجویان گازوئیل را با نرخ چندبرابری در گالن‌های 20لیتری در حدود یک کیلومتر بعد از جایگاه می‌فروشند. با این حساب بهترین کار این است که یک جایگاه سوخت جدید در این مسیر پرتردد و ترانزیت ایجاد شود.
لدنی از مشهد

پیام
اعلام اشتباه ایستگاه، مسافران مترو را به دردسر می‌اندازد 
بسیاری موارد در خط2 متروی تهران ایستگاه‌ها اشتباه اعلام می‌شود؛ درحالی‌که مسافران به‌دلیل ازدحام جمعیت و نداشتن دید کافی نمی‌توانند بیرون را ببینند و تنها راه اطلاع از رسیدن به مقصد برایشان شنیدن صدای گوینده متروست که آن هم وقتی اشتباه است بسیار دردسرساز می‌شود. یکی از دلایل این امر هم توقف زیادی در برخی ایستگاه‌هاست که به‌نظر می‌رسد قابل مدیریت باشد.
مدنی از تهران 

قیمت اعلام شده کالاها بعضا از بازار گران‌تر است
رسانه‌ها قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای 30عددی را 97هزار تومان اعلام می‌کنند؛ درحالی‌که در مغازه‌ها تخم‌مرغ از این قیمت ارزان‌تر است؛ چه اصراری دارند که وقتی کالایی ارزان است، آن را تعمدا گران کنند. استناد فروشندگان هم به اخبار است و جنگ اعصاب بعدش برای هر دو طرف.
اکبری از تهران 

قطع مداوم برق در کوی اتحاد درشهرک  طالقانی ماهشهر
برق در خیابان اتحاد شهرک طالقانی در ماهشهر مدام قطع می‌شود و 50خانواده ساکن در این خیابان حتی به مرز گرمازدگی می‌رسند. اغلب اوقات برق قطع است و گاهی چند خانواده کنار هم جمع می‌شویم که برای استفاده از وسیله سرمایشی صرفه‌جویی شده باشد، ولی باز هم برق‌ها مدام می‌رود؛ زیرا 50خانه تنها به یک ترانس برق متصل هستند.
عالی‌زاده از ماهشهر

سبزوار پل روگذر و زیرگذر ندارد
در سبزوار حتی یک پل هوایی روگذر یا زیرگذر وجود ندارد که از بار ترافیکی شهر کاسته شود. جدای اینها یک مسیر کمربندی در این شهر تعبیه نشده تا بتوان از تصادفات و ترافیک گریخت؛ این در حالی است که مناطق کم‌جمعیت‌تری مثل صالح‌آباد پل زیر گذر دارند؛ درحالی‌که یک‌دهم ترددهای سبزوار در آنها اتفاق نمی‌افتد.
صدارتی از سبزوار

این خبر را به اشتراک بگذارید