• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 4 تیر 1401
کد مطلب : 164265
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Kr0Jz
+
-

کماکان در انتظار لوا

بایرن به ماندن لواندوفسکی اصرار دارد مگر اینکه بارسا با 50‌میلیون یورو و آن‌هم به‌صورت نقدی سراغ مهاجم لهستانی بیاید

کماکان در انتظار لوا

بارسلونا در حال نهایی‌کردن جزئیات فروش 10‌درصد از حق پخش برای 25‌سال آینده است. احتمالا روز دوشنبه این اهرم اقتصادی فعال می‌شود و از این طریق 205 تا 215میلیون یورو به خزانه باشگاه می‌آید تا بارسلونا بدون محدودیت فعلی در بازار نقل‌وانتقالات فعالیت کند.

مسی
موضوع بازگشت مسی باز هم به خبری داغ تبدیل شده. او نتوانست با هواداران خداحافظی کند و از این موضوع دلگیر است. با این‌حال بعید است به‌عنوان بازیکن برگردد. همین الان بارسلونا 60میلیون یورو به او بدهکار است. مسی ممکن است در پایان فوتبالش به بارسلون برگردد آن هم در پستی نظیر مدیر ورزشی یا یک‌پست اداری دیگر. مسی علاقه‌ای به مربیگری ندارد. فعلا رابطه او با تیم سرد است، اگرچه رابطه او با برخی از بازیکنان مانند بوسکتس و آلبا همچنان قوی است.

لواندوفسکی
حسن صالح حمیجیچ، مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ که به‌تازگی با جذب سادیو مانه از لیورپول توانسته انتقادات را کم کند، همچنان روی ماندن لواندوفسکی در یک‌سال پایانی قراردادش اصرار دارد. او به همراه اولیور کان، دیگر مدیر باشگاه هفته گذشته برای دیدار با لواندوفسکی که در تعطیلات تابستانی به‌سر می‌برد، به مایورکا در اسپانیا رفت. آنها به این بازیکن اعلام کرده‌اند که او را رها نمی‌کنند و این بازیکن در پاسخ از ادامه حضور در بایرن خودداری کرد. بارسا پیشنهادی تازه به مبلغ 35میلیون به‌علاوه 5میلیون یورو به مونیخ ارائه کرده اما بایرن 50میلیون نقد می‌خواهد، بدون آپشن‌ها و پاداش‌‌های اضافه چون آلمانی‌ها معتقدند باشگاه کاتالونی وضعیت اقتصادی پیچیده و متزلزلی دارد و نمی‌‌توانند روی آینده این باشگاه خطر کنند. بارسا می‌خواهد لواندوفسکی در 23ژوییه در آمریکا با رئال‌مادرید بازی کند و بایرن هم در همان تاریخ او را در اردوی تدارکاتی پیش‌فصل خود می‌خواهد.

دمبله
ژاوی از دست عثمان دمبله خسته شده و به او گفته که پیشنهاد باشگاه برای تمدید از این فراتر نخواهد رفت و فرصتی برای چانه‌زنی نیست. او اگر می‌خواهد بماند، باید همین پیشنهاد را بپذیرد. اگر عثمان دمبله در نهایت تصمیم بگیرد در بارسلونا بماند، باشگاه نه رافینیا و نه آنخل دی‌ماریا را به خدمت نخواهد گرفت. در این صورت بارسا می‌خواهد بودجه خود را پس‌انداز کند و روی خریدهای اولویت‌دار دیگر بگذارد.

کنده
سه‌ویا با 65‌میلیون یورو فروش ژول کنده را می‌پذیرد اما مشکل اینجاست که بارسا هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نداده و اگر چلسی زرنگ باشد، می‌تواند او را زودتر در اختیار بگیرد.

دی‌ماریا
یوونتوس تصمیم گرفت از قرارداد با دی‌ماریا انصراف دهد. باشگاه از وقت تلف‌کردن این بازیکن که دوست دارد به بارسا برود، خسته شده است. از طرفی، یوونتوس قرارداد پوگبا را قطعی کرده و توافق بین دوطرف به‌زودی رسانه‌ای می‌شود. تنها مورد توافق‌نشده مدت زمان قرارداد است که مشخص نیست ۳‌ساله خواهد بود یا ۴‌ساله.

داستان مارکــو
با جدایی احتمالی آسنسیو پرس که عاشق بازیکنان برزیلی است سراغ دیبالای آرژانتینی خواهد رفت
موضوع اصلی این روزهای رئال‌مادرید احتمال جدایی مارکو آسنسیو در سال آخر قرارداد این بازیکن است. او نمی‌خواهد مثل این فصل کم بازی کند. میلان و چند تیم بزرگ شرایطش را دنبال می‌‌کنند. ژرژ مندس دنبال راهی برای بهتر‌کردن آینده این بازیکن است. رئال با جدایی‌اش مشکلی ندارد اما در ازای فروش او مبلغ 35میلیون یورو می‌خواهد.

دیبالا
اگر جدایی آسنسیو نهایی شود، رئالی‌ها دنبال جذب دیبالا خواهند رفت. انتقال کاپیتان یوونتوس به اینترمیلان پیچیده شده. رئال می‌تواند او را به‌صورت آزاد در اختیار بگیرد و حقوقی معادل 8میلیون یورو در سال به این آرژانتینی بدهد. فلورنتینو پرس که عاشق بازیکنان برزیلی است، خیلی وقت است سراغ آرژانتینی‌ها نرفته. هم‌اکنون شانس جدایی آسنسیو از رئال مادرید بیشتر از ماندن او در تیم است. باشگاه قرار نیست قرارداد بهبود‌یافته‌ای به او پیشنهاد دهد.

یوویچ و سبایوس
یوویچ و سبایوس در تابستان باشگاه را ترک می‌‌کنند. یوویچ به‌زودی با قراردادی قرضی به فیورنتینا منتقل می‌شود. با آمدن شوامنی جا برای سبایوس تنگ شده و این بازیکن هم می‌خواهد به تیمی برود تا بتواند بیشتر بازی کند؛ شاید به بتیس. رئال مادرید 12‌میلیون یورو می‌خواهد درحالی‌که بتیس می‌‌تواند 8میلیون یورو بپردازد.

رودریگو
رئال‌مادرید قصد دارد قرارداد رودریگو را تا 3‌سال دیگر یعنی تا تابستان2028 تمدید کند ولی خود بازیکن تا 2027 می‌خواهد بماند؛ همان تاریخی که قرارداد جدید وینیسیوس هم پایان خواهد یافت. قرارداد فعلی رودریگو تا سال2025 اعتبار دارد. اگر قرارداد تمدید شود، رقم فسخ قرارداد این بازیکن هم به یک میلیارد یورو افزایش می‌یابد.

کوبو
کوبو فصل آینده در رئال مادرید نخواهد ماند. مشکل اصلی این ژاپنی پاسپورت غیراروپایی اوست. باشگاه به قرض‌دادن او فکر نمی‌کند بلکه می‌خواهد او را برای همیشه بفروشد. اگر نشد، کوبو را به تیمی قرض می‌دهند که تهاجمی بازی کند.

انکونکو
انکونکو، پدیده جدید خط حمله تیم ملی فرانسه که از او به‌عنوان یکی از جانشینان آینده بنزما یاد می‌‌شود، قراردادش را با لایپزیش به‌مدت 2‌سال دیگر تمدید کرد. قرارداد بهترین بازیکن فصل گذشته بوندس‌لیگا تا سال‌۲۰۲۴ با لایپزیش اعتبار داشت، اما طرفین برای تمدید 2‌ساله قرارداد به توافق رسیدند تا انکونکو تا سال‌۲۰۲۶ در لایپزیش ماندگار شود. نکته تازه در قرارداد جدید وجود بند فسخ ۶۰میلیون یورویی در تابستان2023 یعنی یک‌سال دیگر است. او این بند را در قرارداد گنجانده تا اگر رئال‌مادرید در آن زمان خواست با این رقم به سراغش بیاید. او سال‌۲۰۱۹  از پاری‌سن‌ژرمن به گاوهای خشمگین آلمان پیوست و از آن زمان تا‌کنون، در ۱۳۴‌بازی، روی ۹۴‌گل نقش مستقیم داشته است. او فصل گذشته با تأثیرگذاری روی ۵۴‌گل، رکورد تیمو ورنر در این باشگاه را به‌خود اختصاص داد. قیمت انکونکو در این تابستان بالاتر از 75‌میلیون یورو است.

این خبر را به اشتراک بگذارید