• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 4 تیر 1401
کد مطلب : 164258
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zpRW7
+
-

شکست پس از پیروزی بزرگ

تیم ملی والیبال ایران با وجود ارائه نمایش قابل قبول در2ست اول، به برزیل باخت و حتی یک ست هم نگرفت

شادی والیبال ایران عصر دیروز می‌توانست با بازی خوب در مقابل برزیل تکمیل شود اما این اتفاق فقط در 2‌ست اول افتاد. ایران که سرخوش از پیروزی 3 بر صفر مقابل آمریکا، رودرروی برزیل قرار گرفته بود، تلاش کرد تا بازی سوم از هفته دوم لیگ‌ ملت‌های والیبال را ببرد. شروع خوبی هم داشت و امتیاز به امتیاز پابه‌پای برزیل جلو رفت. بازی حتی به امتیاز28 هم رسید اما دریافت بد محمدرضا حضرتی‌پور شانس پیروزی از ایران در این ست را گرفت. اینکه لیبروی تیم ملی نتوانست یک‌سرویس ساده را بگیرد، تعجب خیلی‌ها را در پی داشت. توجیه بعضی‌ها این بود که او در بازی با آمریکا مصدوم شده و خیلی سرحال نیست. حالا سؤال اینجا است اگر او توانایی بازی نداشت چرا فرصت به بازیکنان دیگر داده نشد؟
در ست دوم هم ایران بازی قابل‌قبولی ارائه کرد اما کم‌کم برزیلی‌ها بازی را در دست گرفتند و بازیکنان ایران که تقریبا در 7بازی گذشته ترکیب ثابتی داشتند، انرژ‌ی‌شان را از دست دادند. آنها در این ست هم سعی کردند تا فاصله امتیازات نزدیک باشد اما قدرت برزیل فراتر بود و ست را 25-23 برد. 
اتفاق بد در ست سوم افتاد. بازی خوب شروع شد و تا امتیاز5 هم 2‌تیم مساوی بودند اما خطای ارنج تیم ایران، تیم را آشفته کرد تا برزیل از این فرصت استفاده کند و فاصله امتیازات را به دوبرابر برساند. این فاصله تا دقایقی ادامه داشت اما با چند تعویض امتیازات تا حدودی جبران شدند و ست 25-19 به پایان رسید.
در این بازی هرچند امین اسماعیل‌نژاد مثل بازی‌های قبل سرحال نبود و خسته به‌نظر می‌رسید ولی باز هم بیشتر از بقیه امتیاز گرفت. او با 15‌امتیاز به همراه ریکاردو لوکاری امتیازآورترین بازیکنان زمین بودند. 
ایران امروز در آخرین بازی هفته دوم با کانادا بازی دارد. کانادا دیشب مقابل صربستان در بازی 5‌سته شکست خورد.
   گزارش کامل بازی ایران و آمریکا را در صفحه 20 بخوانید.

این خبر را به اشتراک بگذارید