• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16399
+
-

کاشانی: مسلمان در دلش خوشحالی کرده!

کاشانی: مسلمان در دلش خوشحالی کرده!

حمید‌رضا علی‌پور| با جدایی تقریبا قطعی صادق محرمی کار پرسپولیس برای فصل آینده سخت‌تر از گذشته خواهد بود و حالا شنیده می‌شود که  باید مهندس سرخپوشان را هم دومین جدا شده قرمزها دانست. این در حالی است که بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا و البته امیری هم تمایل به جدایی دارند اما به‌نظر می‌رسد احتمال ماندن آنها بیشتر از رفتن باشد.
    مسلمان برانکو را تبرئه کرد
با آمدن برانکو به پرسپولیس سرمربی کروات سرخپوشان از همان ابتدا روی خوشی به مسلمان نشان نداد و این بازیکن کار خود را از روی سکوها آغاز کرد اما رفته رفته مسلمان به عنصری غیر قابل جانشین تبدیل شد و مهندس تیم لقب گرفت. او در دو قهرمانی پرسپولیس هم توانست نقش پررنگی ایفا کند. اما در نیم‌فصل امسال برانکو ناگهان از این بازیکن به هر دلیلی ناامید شد و مسلمان به نیمکت‌نشین پرسپولیس تبدیل شد و برای همیشه از چشم برانکو افتاد. برانکو حتی در بازی برگشت الجزیره و در زمانی که تیم به یک گل احتیاج داشت پا روی اصول خودش نگذاشت و از این بازیکن استفاده نکرد تا نشان دهد اخلاق از هر چیزی برای او مهم‌تر است. با اینکه شماره77 طوری در پرسپولیس محبوب بود که در بازی این تیم برابر سپیدرود مشخص نبود مسلمان محبوب‌تر است یا اسطوره‌ای مانند علی کریمی!
در بازی سه‌شنبه‌شب اما صحنه گل دوم پرسپولیس و تصاویر شکار شده دردسر تازه‌ای برای مهندس درست کرد. بی‌تفاوتی محض او روی نیمکت در اوج شادی سرخ‌ها نشان داد که مسلمان مدت‌هاست دل از پرسپولیس کنده و حالا باید او را دومین جدا شده از پرسپولیس دانست. مسلمان در هفته‌های اخیر به هر نحوی شده ثابت کرده که هواداران یک بازیکن «اشتباهی» را تشویق کرده‌اند. از فیلم بعد از جشن قهرمانی تا شوخی کردن در پشت دروازه در شرایط حساس و حالا بی‌تفاوتی روی گل دوم پرسپولیس که نشان می‌دهد برانکو درباره این بازیکن اشتباه نکرده است. حالا دیگر کسی نیست تا درباره برخورد برانکو با مهندس ایرادی بگیرد. مسلمان با دست خودش درهای خروج را برای خودش باز کرده است. 
    جا پای پیام صادقیان
شاید در سال‌های گذشته اگر صحبتی از حواشی به میان می‌آمد خیلی زود همه از پیام صادقیان صحبت می‌کردند. بازیکنی که اگر قدر خودش را می‌دانست الان می‌توانست ستاره تیم‌ملی باشد اما این اتفاق نیفتاد و در پایان این بازیکن با یک درگیری با کریم باقری راه خودش را برای همیشه از پرسپولیس جدا کرد اما حالا بعد از سال‌ها دوست قدیمی پیام یعنی مسلمان جا پای این بازیکن گذاشت و به‌راهی غبار آلود قدم گذاشته است. 
    کاشانی: مسلمان می خواهد در خارج افتخار آفرینی کند!
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی مسلمان و شادی نکردن این بازیکن به همشهری گفت: «مسلمان قلبش پرسپولیسی است و این حرف‌ها همه بیهوده است و اتفاقا هیچ‌کس حق ندارد او را جریمه کند. من معتقد هستم که مسلمان در دلش خوشحالی کرده است.» کاشانی در خصوص اینکه مسلمان ایا در نهایت جدا خواهد شد یا خیر گفت: «مسلمان یک پرسپولیسی است اما من شنیده‌ام که این بازیکن می‌خواهد به خارج برود و آنجا افتخار آفرینی کند و این یک افتخار برای باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.»
    فرشاد هنوز مردد است
فرشاد احمدزاده از زمان حضور در پرسپولیس به مهره‌ای مورد اعتماد برای برانکو تبدیل شد تا جایی که این بازیکن به پسر برانکو معروف شد. گویا این بازیکن در پایان بازی برابر الجزیره در رختکن سرخ‌ها با لحن خاصی خداحافظی کرده است. خداحافظی با رنگ و بوی جدایی و عدم همراهی در فصل هجدهم. احمدزاده که پیشنهاداتی از لیگ قطر، هلند و سوئد را از سوی مدیربرنامه‌اش مطرح می‌بیند، بی‌میل نیست فصل آتی را به دور از حواشی در خارج از لیگ‌ ایران دنبال کند. او که مدتی نیز با برانکو دچار چالش شده بود بعد از حضوری ثابت در ترکیب سرخپوشان و نمایش موفق در ترکیب این تیم در روزهای پایانی فصل نیز نشان داد در جمع سرخپوشان از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست. درگیری با شایان مصلح و بعد از آن شجاع خلیل‌زاده از جمله اتفاقاتی بود که حاشیه‌های او را رقم زده بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید