• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 31 خرداد 1401
کد مطلب : 163862
+
-

نکته بازی/ مازندران «قصار خیز» می‌شود

جدایی حمید مطهری از پرسپولیس پایان یک تنش عجیب بین او و برخی از هواداران است. مطهری روزهای ابتدایی کارش در پرسپولیس به‌شدت محبوب شد و حتی القابی نظیر «جنتلمن» را دریافت کرد. در آن زمان ادبیات شیک و متفاوت مطهری مورد توجه قرار گرفت و با توجه به نتایج خوب تیم، هواداران به این مربی علاقه‌مند شدند. هر چه جلوتر رفتیم اما مطهری از نقش «سخنران» بیشتر خوشش آمد، در نتیجه او شروع کرد به بیان جملات عجیب‌تر؛ تا جایی که این موضوع کاملا توی ذوق می‌زد. از طرف دیگر نتایج تیم هم رو به افول گذاشت تا کادرفنی بیشتر زیر فشار قرار بگیرد. حالا مطهری سرمربی نساجی شده و فارغ از مسائل فنی، به‌نظر می‌رسد از این به بعد کنفرانس‌های این تیم مازندرانی شنیدنی‌تر خواهد شد!

مثلا چه کار کردی؟
داریوش شجاعیان گفته: «دلم برای استقلال تنگ شده و دوست دارم دوباره به این تیم برگردم.» خب البته بعید به‌نظر می‌رسد دل استقلال برای داریوش تنگ شده باشد! این هافبک شیرازی در میانه‌های دهه 90 با پرداخت مبلغی هنگفت بابت رضایتنامه‌اش، از گسترش فولاد به استقلال پیوست و انتظار می‌رفت در میانه میدان آبی‌ها هنرنمایی کند، اما تا آخرین روز حضور داریوش در استقلال، تقریبا هیچ قاب ماندگاری از او دیده نشد. این بازیکن اغلب مصدوم بود و آخرین ضربه‌اش به توپ هم به همان پنالتی خراب‌شده برابر فولاد در فینال جام حذفی مربوط می‌شد؛ ضربه‌ای که قهرمانی جام حذفی را از آبی‌ها گرفت. در این میان او یک مصاحبه هم در مورد کمبود غذا در استقلال داشت که حسابی سوژه شد. با این کارنامه، می‌خواهی برگردی که چه کنی؟

پول آب معدنی جور شد؟
یحیی گل‌محمدی نه‌تنها گران‌ترین مربی ایران است، بلکه احتمالا گلایه‌مندترین آدم در این صنف هم به شمار می‌رود! او دائم در حال غر زدن به عالم و آدم است و این لابه‌لا، روزی یک خروار اسکناس به حسابش واریز می‌شود. سرمربی پرسپولیس چندی پیش در تشریح مشکلات باشگاه گفته بود: «در یک مقطع پول آب معدنی هم نداشتیم.» حالا اما به‌نظر می‌رسد به حول و قوه الهی پول خرید آب معدنی فراهم شده است، چرا که از در و دیوار بازیکن می‌ریزد و باشگاه همینطوری بی‌وقفه در حال عقد قرارداد با آنهاست. حالا یا امثال بیرانوند و رفیعی و پورعلی‌گنجی کمتر از آب معدنی مصرفی تیم می‌ارزند، یا ناگهان معجزه شده و از سقف باشگاه پرسپولیس سکه ریخته پایین! خدا را شکر که قرمزها خوشحال‌اند، فقط انصافا دیگر «غر» نزن.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید