• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 28 خرداد 1401
کد مطلب : 163615
+
-

با مردم/آتش‌نشانان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی نیازمند حمایت هستند

قرار است اول تیرماه مسابقات آتش‌نشانان و پلیس‌های جهان در هلند برگزار شود. این مسابقات در سطح عالی در جهان با حضور تیم‌هایی از آتش‌نشانان سراسر جهان برگزار می‌شود. ولی تیم ایران با وجود داشتن دعوتنامه و آمادگی کامل به‌دلیل عدم‌حمایت و نبود پشتیبانی تا‌کنون نتوانسته است اقدامی برای نفراتی که آماده رقابت هستند انجام دهد. از مسئولان تقاضا داریم حمایت کنند تا تیم مقتدر ایرانی به این مسابقات مهم اعزام شود.
جمعی از آتش‌نشانان

بذر خیار به قدری گران شده که نمی‌توانیم بکاریم
بذر خیاری که همیشه برای کشت استفاده می‌کردیم یکباره از قیمت بسته 2500تایی به قیمت 200هزارتومان به نزدیک یک میلیون تومان رسیده است. همین افزایش قیمت ناگهانی باعث شده من و تعدادی سیفی‌کار دیگر نتوانیم خیار بکاریم. فصل کشت روبه پایان است و ما هنوز بذرش را نداریم!
سیف از نهاوند 

حقوق کتابداران، نیازمند بازنگری است
کتابداران کتابخانه‌های عمومی با حقوق ۴ میلیون تومان چگونه زندگی کنند وقتی هیچ امیدی برای افزایش حقوق و مزایا ندارند. مسئولان در پاسخ به اعتراض کارکنان به ناچیز بودن حقوق می‌گویند اگر نمی‌خواهید بروید و ما از ترس بیکاری چاره‌ای جز ادامه دادن نداریم. اغلب ما به‌صورت 2شیفت تا ساعت ۸ شب سرکار هستیم ولی هیچ اضافه کار و حق شیفتی دریافت نمی‌کنیم و این وضع 95درصد کتابداران است. ممکن است که خواسته 7 هزار کتابدار سراسر کشور مهم نباشد؟
کتابدار از تهران 

پیامک
هیچ نظارتی بر صدور مجوز عطاری‌ها نیست
معلوم نیست بر چه اساسی این همه مجوز عطاری صادر می‌شود و اصلا جامعه به این تعداد عطاری نیازمند است یا خیر. بدتر از تعداد عطاری‌ها کارشناس و دکتر بودن همه آنهاست و برخی داروهای گیاهی که بسیار محتاطانه در ساخت داروهای پزشکی کاربرد دارند به‌سادگی به مردم فروخته می‌شوند. آیا مردم ابزار اندازه‌گیری میزان مصرف این داروها را دارند؟ آیا شرایط نگهداری این داروهای گیاهی در عطاری‌ها رعایت می‌شود؟ آیا آنها از نتایج درمانی داروهای مصرف شده و حال مراجعه‌کنندگان مطلع می‌شوند؟ واقعا چه‌کسی مسئول نظارت بر این روند است؟ بی‌شک اگر دست‌اندرکاران امر وارد موضوع نشوند انتهای این موضوع در آینده صدمات جبران‌ناپذیری به جامعه وارد خواهد کرد.
سعادت‌فر از تهران 

آبادان نیازمند کشتارگاه دام است
انگار گوشت در شهرستان آبادان از همه‌جا گران‌تر است زیرا علاوه بر افزایش قیمت‌های متعارف هزینه حمل بار از شهرستان‌های اطراف به آبادان به قیمت گوشت در آبادان افزوده می‌شود. تنها راهکار این است که کشتارگاهی در آبادان دایر شود که نیاز شهر را تامین کند و به مرور باعث کاهش هزینه‌های تامین گوشت شهرستان شود ضمن اینکه چنین کشتارگاهی می‌تواند بخشی هر چند ناچیز از اشتغال شهرستان را نیز پوشش دهد.
تبار از آبادان 

یک ماه است آب در پارک نهج البلاغه هدر می‌رود
از حدود یک ماه قبل لوله آب در کنار زمین اسکیت پارک نهج‌‌البلاغه ترکیده و هر روز ساعت‌ها آب هدر می‌رود. با مسئولان پارک صحبت کردیم و به 137 و سازمان آب هم زنگ زدیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. لطفا جلوی هدررفت این آب را بگیرند.
مظاهری از تهران 

پیام
پروژه ترافیکی میدان بسیج شهریار اصلاح شود 
میدان بسیج سابق از سال۹۷ کلنگ خورد و قرار شد تبدیل به پل‌های زیرگذر و روگذر شود ولی بعد از ۴سال هنوز به‌صورت نیمه تمام مانده است. بعد از پیگیری فراوان مسئولان اعلام کردند پروژه به مشکل لوله گاز برخورد کرده و مسیر و میدان باید پر از نخاله و شن شود! آیا کسانی که طرح اولیه این پروژه را دادند نمی‌دانستند که لوله گاز از آنجا عبور کرده است؟ حالا نه‌تنها میدانی درست نشده بلکه تلی از خاک و نخاله و کنده کاری همواره در وسط خیابان است و بار ترافیکی ناشی از این وضعیت بر دوش ساکنان منطقه میدان بسیج شهریار سنگینی می‌کند.
تقوی از شهریار تهران 

هیأت شطرنج استان البرز 3 سال بدون رئیس
از سال۹۸ که رئیس هیأت شطرنج استان البرز از کار برکنار شد هنوز ریاست جدیدی برای این هیأت فعال که دارای رنکینگ کشوری است انتخاب نشده است. نه انتخاباتی در کار است و نه اعزام و حمایت از شطرنج بازان و نه اعزام به مسابقات کشوری و بین‌المللی. در نتیجه این وضعیت در استانی که یکی از سخت‌ترین مسابقات شطرنج کشور را داشت به‌گونه‌ای که همیشه سهمیه مستقیم به استان می‌دادند اکنون 3 سال است نماینده‌ای در سطح کشور ندارد. لطفا مسئولان ورزشی به‌خودشان بیایند و علاقه‌مندان و ورزشکاران را دریابند.
گل محمدی از کرج 

خبری از واریز افزایش حقوق‌ بازنشستگان نشد
من بازنشسته‌ای با حقوق ۳میلیون‌و۲۰۰هزار تومان هستم که گرانی نفسم را تنگ کرده است. امید داشتم 25خرداد همزمان با واریز حقوقم مابه‌التفاوت و افزایش حقوق در دریافتی این ماه من باشد ولی خبری نیست. مسئولان را سوگند می‌دهم اینقدر ما بازنشستگان را با وعده و وعید اذیت نکنند.
هاشمی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید