• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16324
+
-

تحویل ۴۵۰هزار سکه پیش‌فروش شده


عضو هیأت‌مدیره بانک ملی با تأکید بر اینکه تمام مشتریانی که در طرح پیش‌فروش سکه ثبت‌نام کرده‌اند دارای کارت سکه هستند گفت: ۴۵۰ هزار سکه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه به متقاضیان تحویل داده شده است. به گزارش ایبنا، مسعود خاتونی افزود: در این طرح تعدادی فیزیک سکه را دریافت و برخی نیز به دریافت کارت سکه اکتفا کرده‌اند. او با اشاره به اینکه مردم به کارت سکه بانک ملی اطمینان پیدا کرده‌اند، گفت: کارت سکه یک حواله و ابزار در خدمت مشتری است که تفاوتی با فیزیک سکه ندارد و البته مزیت آن این است که می‌توان روی دستگاه‌های مختلف از آخرین وضعیت قیمت سکه باخبر شد.

خاتونی یادآور شد: در اپلیکیشن «شصت بانکی ملی» که رونمایی شده است، کاربران می‌توانند با واردکردن شماره کارت سکه از آخرین موجودی سکه خود باخبر شوند، از این‌رو در این روند دیگر نیازی به مراجعه به‌خودپردازهای بانک ملی وجود ندارد.

او افزود: برای تمامی گروه‌های ثبت‌نامی در طرح پیش‌فروش سکه که درخواست کارت سکه داشته‌اند، این کارت صادر و تحویل مشتریان شده و به‌تدریج اعتبار و اعتماد به کارت سکه بانک ملی در حال افزایش است. خاتونی اعلام کرد: افراد بسیاری بوده‌اند که در فاز اول تحویل سکه آمده و سکه‌های خود را تحویل نگرفته‌اند که شاید در انتظار وضعیت بازار هستند و به همین کارت سکه‌ها اکتفا کرده‌اند.

پیش از این محمد علی کریمی،  مدیر روابط عمومی بانک مرکزی درخصوص سکه های تحویلی در سال 1397 گفته بود: 799 هزار قطعه سکه در اردیبهشت ماه، 666 هزار و 500 قطعه در تیرماه، 292 هزار قطعه در مرداد ماه، 336 هزار قطعه در شهریور ماه، یک میلیون و 287 هزار قطعه سکه در مهرماه، 907 هزار قطعه در آبان ماه، 70 هزار قطعه در دی ماه، 865 هزار قطعه در بهمن ماه و 677 هزار قطعه در اسفند ماه سال جاری تحویل خریداران می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید