• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 23 خرداد 1401
کد مطلب : 163148
+
-

با مردم/سطح شهر و مترو با آیات و احادیث حال و هوای معنوی پیدا کند

از سازمان زیباسازی شهرداری تهران خواهش می‌کنیم مانند گذشته در مناسبت‌های مذهبی و غیر آن در سطح شهر و مترو، آیات شریفه قرآن و احادیث گهربار ائمه معصومین(ع) را در معرض دید قرار دهند تا روح شهروندان جلا پیدا کرده و حال و هوای معنوی شهر افزایش یابد.
عین‌آبادی از تهران 

کسی پاسخگوی 24ساعته حادثه‌دیدگان قطار مشهد- یزد نشد
مسئولان شماره تماسی اعلام کرده‌اند برای پاسخگویی 24ساعته به حادثه‌دیدگان قطار مشهد – یزد، ‌اما تلفن معرفی شده فقط زنگ می‌خورد و کسی پاسخگو نبود. درحالی‌که وزیر راه هم آن شماره را در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی منتشر کرده بود.
دهقان از یزد 

حق اولاد فرزندم قطع شد، اما پول بیمه تکمیلی‌اش همچنان کسر می‌شود
بیمه تأمین اجتماعی برای فرزندان مستمری بگیران بلافاصله پس از رسیدن به سن قانونی یا ازدواج آنها حق اولاد آنها را قطع می‌کند که درصورت عدم‌ازدواج دختر یا ادامه تحصیل مدارک به تأمین اجتماعی ارائه دهند ولی پس از ازدواج به‌رغم قطع کردن حق اولاد رقم بیمه تکمیلی را همچنان کسر می‌کند و تا برای حذف آن مراجعه نشود کماکان حق بیمه تکمیلی آن فرزند از حقوق ماهانه کسر می‌شود. درخواست بنده بازنشسته از مسئولان این است باتوجه به متمرکز بودن تمامی اطلاعات حداقل‌ از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه تکمیلی اطلاع داده شود که این امر انجام شود تا بنده بازنشسته با کهولت سن وهزار دردسر دیگر برای این امور مراجعه حضوری نداشته باشیم.
محمدحسین‌عسگری از تهران 

پیامک
پله برقی پل هوایی خیابان کرمان خراب است
پله برقی پل هوایی خیابان کرمان جنوبی واقع در انتهای کوچه رحمتی از ۵‌ماه پیش خراب است. خرابی این پل برای ساکنان آن سوی اتوبان امام علی (ع) خیلی دشوار است زیرا برای خرید از بازار روز کرمان مجبورند از پله‌های ثابت پل عبور کنند که  برای افراد مسن بسیار سخت است. تقاضا داریم نسبت به تعمیر و راه‌اندازی پل اقدام شود.
میلاد از نارمک

خط پروازی رشت- آستراخان راه‌اندازی شود
راه‌اندازی خط پرواز رشت- آستراخان خواسته چندین ساله تجار و بازرگانان شهرستان و شهرهای اطراف است تا به‌واسطه آن بتوان زیرساخت‌های تجاری شهر و استان را بیش از پیش توسعه داد. به‌عنوان یک تاجر تقاضا دارم با هماهنگی فدراسیون روسیه و اتاق بازرگانی و سایر مسئولان هر چه زودتر این خط پروازی ایجاد شود.
برادران اخوان از رشت

مسیر میدان دوم رضوانیه تا اتوبان کرج- قزوین تاریک است
مسیر دسترسی میدان دوم رضوانیه تا ورودی اتوبان کرج – قزوین و کرج – تهران تاریک است. قبل از آن نیز وضعیت نور در خیابان اصلی رضوانیه کمالشهر تعریفی ندارد. لطفا نسبت به تأمین روشنایی این مسیر به‌خصوص با ناامنی‌هایی که دیده می‌شود، ‌اقدام فوری شود.
راجح‌پور از رضوانیه کمالشهر

پیام
کمبود نورهای شهری عامل تصادفات است
اینکه در مصرف برق صرفه‌جویی عمومی داشته باشیم بسیار پسندیده و انجام آن امری واجب است اما این موضوع نباید به کمبود نور یا تاریکی در بعضی معابر بزرگراهی و متعاقب آن تصادف یا خفت‌گیری و سرقت منجر شود. تأمین نور مسیرهای عمومی نه‌تنها اسراف نیست بلکه ضروری و نیاز است.
ناظمی از تهران 

کارگران شهرداری یاسوج 3تا 5‌ماه حقوق معوقه طلب دارند
5‌ماه است که حقوق نگرفته‌ایم و برخی همکاران با نوع قراردادهای متفاوت 3ماه است دریافتی نداشته‌اند و این روند زندگی این کارگران را مختل کرده است. گذشته از اینها حق بیمه کارگران نیز رد نشده در نتیجه از درمان بیمه‌ای محرومند و درحالی‌که حقوقی نگرفته‌اند اگر بیمار شوند باید به‌صورت آزاد هزینه درمان را بپردازند. شهرداری مدام عنوان می‌کند اگر مطالبات 200میلیارد تومانی خود را از چند نهاد دولتی و خصوصی بگیرد حقوق کارگران را می‌دهد درحالی‌که خبری از پرداخت این بدهی نیست و با این وضع گرانی سختی معیشت به جان این کارگران و خانواده‌هایشان افتاده است. مسئولان فکری برای تأمین دائمی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری یاسوج کنند تا پرداخت‌های حقوق وابسته به جایی نباشد.
مددی از یاسوج

این خبر را به اشتراک بگذارید