• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 1 خرداد 1401
کد مطلب : 161345
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jRE6y
+
-

وعده‌های امام ره در حال تحقق است

وزیر کشور گفت: امروز همه معارف انسانی در حرکت بزرگ گرامیداشت امام راحل نهفته است و تلاش‌های دشمن برای خاموش کردن آن و اندیشه‌های امام خمینی(ره) به جایی نرسیده است.
احمد وحیدی درنشست با اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: وظیفه تک تک ماست تا اندیشه‌های امام را بسط دهیم و این بحث پایان‌ناپذیری است؛ چون همه مدیون امام راحل هستیم. وزیرکشور افزود: آنچه به‌عنوان مکتب امام(ره) تعریف می‌شود توسط مقام معظم رهبری به خوبی در دنیا تبیین شده و احیاگری دوران ما مربوط به همان روشنگری امام‌(ره) است. وحیدی گفت: وعده‌های امام مانند فروپاشی غرب و دینداری مردم، یکی پس از دیگری در حال تحقق است.
وزیر کشور بیان کرد: امروز همه معارف انسانی در این حرکت بزرگ نهفته است و تلاش‌های دشمن برای خاموش کردن آن به جایی نرسیده است. بزرگداشت حضرت امام باید باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود. وحیدی بیان کرد: همانطور که امروز اربعین تبدیل به نقطه اوج ایمانی و روز قدس و ۲۲ بهمن روزهای مهمی شده اند، نباید این روزها را نیز از دست بدهیم. دستگاه‌های علمی، فرهنگی و در سازمان‌های مختلف باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند. وی جملات امام(ره) را راه، حکمت و دلنشین توصیف و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌ها و همه نهادهای فرهنگی در فضای مجازی و عینی باید به این امور توجه کنند و در هر دو فضا، کتاب‌های جدیدی از امام خمینی(ره) رونمایی شود؛ چون انتشار ایده‌های حضرت امام(ره) بسیار اهمیت دارد./ ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید