• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160936
+
-

با مردم/جلوی زیاده‌طلبی صاحبخانه‌ها را چه‌کسی می‌گیرد

صاحبخانه ما ملکش در شهران را که قبلا به 80میلیون پول پیش و 4میلیون و 500اجاره داده بود اکنون به 200میلیون و 15میلیون اجاره می‌دهد درحالی‌که کل درآمد خانوار ما در‌ ماه به این رقم نمی‌رسد. از سوی دیگر شنیدم که صاحبخانه همکارم ملکش در نارمک را از 200میلیون و 5میلیون به 300میلیون و 16میلیون رسانده است. واقعا هیچ‌کسی نیست که جلوی زیاده‌طلبی صاحبخانه‌ها را بگیرد؟ 
بهرامی از تهران

خیابان هامون غربی در زابل نیازمند زیرسازی و آسفالت است
خیابان هامون غربی بعد از میدان استاندارد به طرف مزار در شهر زابل بدون  هیچ زیرساخت و سنگلاخی است درحالی‌که دوطرف خیابان پر از خانه و سکنه است و با کمترین تردد افراد به‌خصوص ماشین‌ها از این خیابان دیگر چشم، چشم را نمی‌بیند.
میرشکار از زاهدان 

کارگر، مستأجر، متاهل و بیکارم بدون یارانه
کارگر متاهلی هستم که مستأجرم و در تعدیل‌های 2سال گذشته بیکار شدم. با این شرایط یارانه معیشتی جدید در کمال تعجب نه‌تنها به من تعلق نگرفت، بلکه یارانه معمولی 45هزار و 500تومانی من نیز قطع شد! آیا من جزو 10درصد مرفهین هستم و خودم خبر ندارم.
اسد از تهران

پس از طلاق یارانه ندارم 
پس از جدایی از همسرم به‌رغم اعلام تفکیک یارانه به ستاد مربوطه و با گذشت چند سال هیچ دریافتی‌ای نداشته‌ام. کارمند و مستأجرم و نیازمند یارانه. چه باید بکنم که از سال 92یارانه نگرفته‌ام.
ایرانی از کرج 

پیامک
احمد‌آباد مستوفی نیاز به امکانات ورزشی و زیرساختی دارد

با وجود اینکه احمدآباد مستوفی در مجاورت پایتخت کشور واقع شده اما خدمات و امکانات رفاهی در این شهر بسیار ضعیف است. به‌عنوان نمونه فضاها و باشگاه‌های ورزشی در اینجا بسیارکم هستند و کیفیت خوبی هم ندارند. جا دارد مسئولین برای اوقات فراغت و تفریح جوانان این شهر فضاهای بیشتری اختصاص دهند.
جعفری از احمدآباد مستوفی

وضعیت پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی اهواز بلاتکلیف است
سال‌هاست که وضعیت پارکینگ خیابان طالقانی اهواز بلاتکلیف است و هیچ ارگانی مسئولیت تکمیل و بهره‌برداری از آن را به‌عهده نمی‌گیرد. درحالی‌که استفاده از این پارکینگ کمک زیادی به خلوت‌شدن خیابان و امنیت خودروها می‌کند.
حیدری از اهواز

پیشوا و ورامین چه زمانی به خطوط مترو وصل می‌شوند
بسیاری از مردم شهرهای پیشوا و ورامین برای حاضر‌شدن در محل کارشان، روزانه بین این شهرها و تهران در ترددند. مشکل ترافیک و مسافت به جای خود، اخیرا با گران‌شدن کرایه تاکسی‌ها، واقعا تامین این ارقام در توان قشر ضعیف نیست تا با تاکسی رفت‌وآمد کنند. از مسئولان درخواست داریم با رساندن خطوط مترو به این شهرها هم رفت‌وآمد را تسهیل کرده و هم از فشار اقتصادی بر مردم کم کنند.
هدایت‌طلب از ورامین
 
دولت برای رقم اجاره‌ها حدودی تعیین کند
ساکن منطقه باغ سرهنگ در محدوده نارمک و نظام‌آباد هستیم. 10‌ماه قبل خانه را با 150میلیون و 5میلیون رهن کرده‌ایم، متأسفانه صاحبخانه رقم اجاره را به 10میلیون رسانده و من نمی‌دانم با 3فرزندم و توان مالی نداشته‌ام به کجا نقل مکان کنم. چرا دولت ممنوعیتی برای افزایش اجاره از حد مشخص قائل نمی‌شود؟ ضمن اینکه به صرف گفتن نمی‌توان صاحبخانه‌ها را مجبور کرد و باید قانونی در این زمینه تصویب و ابلاغ شود.
مرادی از تهران 

پیام
باغ کامران، میدان ازگل، نیاز به نظارت و رسیدگی دارد

در ضلع شرقی میدان ازگل پارک یا به‌اصطلاح باغی قرار دارد که به آن باغ کامران می‌گویند. متأسفانه تعداد زیادی از افراد یا سگ‌هایشان را به‌طور دائم در این پارک می‌گردانند و یا مشغول قلیان‌کشیدن و استعمال مواد‌مخدر هستند. از طرفی وضعیت روشنایی این پارک خصوصا در شب‌ها، بسیار نامناسب است و همین موضوع این محل را برای مردم و خانواده‌ها ناامن کرده است.
ثنایی از تهران

گزارش گرانفروشی به ارگان‌های ذیربط بی‌جواب می‌ماند
برخی از نانوایی‌های شهر قزوین به شکل دلبخواهی و در هر ساعتی که خودشان بخواهند نان می‌پزند از طرفی قیمت نان را هم بیشتر از نرخ مصوب تعیین کرده‌اند و جالب اینجاست که از اندازه و کیفیت نان‌هایشان هم کاسته شده است. بارها با 124تماس گرفته‌ام حتی به جهاد سازندگی و فرمانداری هم مراجعه کرده‌ام اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت ندادند.
جمالوند از قزوین

اتوبوس‌ها تعمدا کرایه را نقدی می‌گیرند
رانندگان اتوبوس‌های خط میدان قدس پیچ شمیران درحالی‌که کرایه مسیرشان با کارت هزار و 900تومان و نقدی 2هزار تومان است به بهانه خرابی دستگاه از مردم 2هزار و 500تومان می‌گیرند و می‌گویند همین است که هست. به جز 2اتوبوس، باقی اتوبوس‌های این خط به این صورت عمل می‌کنند. از اتوبوسرانی تقاضا می‌کنم به‌صورت جدی به این موضوع رسیدگی کند.
دشتی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید