• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 24 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16073
+
-

برانکو ماندگار شد

بعد از کش و قوس‌های فراوان درباره وضعیت قرارداد و ادامه همکاری این مربی موفق کروات با تیم پرسپولیس، درنهایت برانکو موافقت خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اعلام کرد. مدت زمان این قرارداد دوساله خواهد بود و سرمربی سرخ‌ها با این امضای قرارداد، رسما دوسال دیگر سرمربی پرسپولیس خواهد بود. به احتمال فراوان برانکو روز سه‌شنبه و پیش از سفر به کرواسی قرارداد خود را قطعی خواهد کرد تا خیال هواداران پرسپولیس راحت شود. 
در اوایل زمستان اعلام شد که برانکو قرارداد دوساله خود را با پرسپولیس امضا کرده اما بعدا مشخص شد که کاغذهایی که امضا شد تنها یک توافق‌نامه بوده است اما حالا دیگر ماندن او قطعی شده است. به همین دلیل روز گذشته قرارداد دستیاران برانکو هم تمدید شد. زلاتکو، مارکو وایگور قراردادهای خود را تمدید کردند. برانکو که پیش نویس قراردادش را مورد تایید قرارداده اعلام کرده بود که ابتدا باید قرارداد دستیارانش تمدید شود و به همین دلیل 3دستیار کرواتش عصر امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند. به‌نظر می‌رسد با توجه به این شرایط و تمدید قرارداد دستیاران برانکو سرمربی سرخپوشان هم قراداد خود را تمدید کند البته قرار بود این اتفاق یکشنبه شب رخ بدهد و احتمالا برانکو تا امروز برای دو سال دیگر سرمربی پرسپولیس خواهد بود. نکته جالب توجه اما اینجاست که روز گذشته دستیاران خارجی برانکو برای تمدید راهی باشگاه شدند و خبری از کریم باقری نبود و مشخص نیست که دستیار ایرانی برانکو هم برای تمدید قرارداد به زودی راهی باشگاه خواهد شد یا خیر.
   برانکو: فلسفه ما آسان است؛ فقط پیروزی
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با الجزیره امارات گفت: «بازی برای الجزیره مهم است چون در لیگ خودشان نتایح خوبی نگرفتند و بالا رفتن برای آنها خیلی مهم است اما ما ۹۰دقیقه بازی داریم و می‌خواهیم نتیجه 3بر دو بازی رفت را جبران کنیم آنها خط حمله قوی دارند. شماره۱۰ این تیم بازیساز خوبی است، آنها فلسفه خوبی دارند و از این فلسفه به خوبی استفاده می‌کنند اما می‌بینیم در زمین چه اتفاقاتی می‌افتد. آنها در لیگ امارات نتایج خوبی نگرفتند و به همین دلیل بازی برایشان مهم است.» برانکو در پاسخ به این سوال که آیا پس از سفر به کرواسی باز هم به ایران بر می‌گردید یا خیرگفت: «من هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی است. فلسفه بازی ما آسان است و فقط می‌خواهیم ببریم.» سرمربی سرخپوشان درباره اینکه بازیکنان مصدوم این تیم در بازی چه کسانی هستند گفت: «ما در بازی کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در اختیار نداریم و دو بازیکن مصدوم داریم و بازیکن محروم نداریم اما به هر حال این فوتبال است و این تصور وجود دارد که هر بازیکنی مصدوم شود. الجزیره تیم آسانی نیست و تیمی که به این مرحله آمده تیم خوبی است و اینکه ۳ تیم ایرانی شانس صعود به مراحل بعد را دارند و امیدوارم ما هم جزء آنها باشیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید