• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 24 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16070
+
-

روز آشتی

الجزیره در آزادی نمی‌بازد

روز آشتی

حریف امروز پرسپولیس برای دهمین‌بار در ایران به‌میدان خواهد رفت.
پرسپولیس امروز رودرروی حریفی قرار می‌گیرد که با بازی در ایران و ورزشگاه آزادی به هیچ‌عنوان غریبه نیست. الجزیره امارات که برای صعود به‌جمع 8‌تیم برتر آسیا به یک تساوی مقابل پرسپولیس احتیاج دارد، پیش از این 9‌بار در خاک ایران به‌میدان رفته است. جالب اینکه تعداد تساوی‌های الجزیره در ایران، از مجموع بردها و باخت‌هایش بیشتر بوده و این آماری است که کمی هواداران پرسپولیس را نگران می‌کند. از آن مهم‌تر اینکه، الجزیره تا به امروز در ورزشگاه آزادی شکست‌ناپذیر بوده و با خاطرات خوشی بزرگترین ورزشگاه ایران را ترک کرده است. نماینده فوتبال امارات در ایران تنها یک‌برد داشته که آن در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال رقم خورده است. الجزیره در ایران 5‌بار تن به تساوی داده که در این میان 3‌تساوی در آزادی رقم خورده است. تیم اماراتی 3‌بار هم در تبریز و اصفهان به تیم‌های ایرانی باخته است. الجزیره روی هم رفته 9‌گل در خاک ایران به‌ثمر رسانده و در مقابل 18‌گل خورده است.
 2009: الجزیره اولین‌بار در سال 2009 به ایران سفر کرد و در ورزشگاه آزادی به تساوی یک-یک مقابل استقلال رضایت داد، استقلالی که از گروهش بالا نیامد.
 2010: تیم امارتی درست یک‌سال بعد برای بازی با استقلال به تهران برگشت و این‌بار موفق شد آبی‌های پایتخت را با تساوی بدون گل متوقف کند.
 2011:الجزیره در این فصل به اصفهان رفت و مقابل سپاهان گلباران شد. سپاهان در مرحله گروهی این فصل، با نتیجه 5 بر یک تیم اماراتی را شکست داد.
 2012: الجزیره به کابوس استقلال تبدیل شده بود. این تیم اماراتی این‌بار در ورزشگاه آزادی استقلال را با نتیجه دو بر یک شکست داد و اولین و آخرین بردش در ایران را جشن گرفت.
 2013: نماینده امارات در این فصل به تبریز سفر کرد و مقابل تراکتورسازی قرار گرفت. قرمز‌های تبریز خیلی راحت و بدون دردسر، الجزیره را با نتیجه 3 بر یک در یادگار امام شکست دادند.
 2014:الجزیره بار دیگر برای مصاف با استقلال به ورزشگاه آزادی آمد و برای سومین‌بار توانست این تیم را متوقف کند. مصاف استقلال و الجزیره در این فصل با تساوی دو-دو به‌پایان رسید.
 2016:تراکتورسازی در این فصل با الجزیره همگروه بود و موفق شد در تبریز برای دومین‌بار این تیم را شکست دهد. قرمز‌های تبریز این‌بار با نتیجه 4 بر صفر الجزیره را شکست دادند.
 2017:الجزیره در این فصل برای اولین‌بار به خوزستان سفر کرد و موفق شد از استقلال این شهر تساوی بگیرد. مصاف استقلال‌خوزستان و الجزیره در این فصل با تساوی یک-یک در خوزستان به‌پایان رسید.
 2018:الجزیره آخرین‌بار برای مصاف با تراکتورسازی به ایران سفر کرد و راهی تبریز شد. نماینده امارات در این فصل مقابل تراکتورسازی به تساوی یک-‌یک رضایت داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید