• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160394
+
-

عدد خبر/380 میلیون

380 میلیون
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با تشریح وضعیت منابع آب استان گفت: متأسفانه کسری مخازن آب یزد به ۳۸۰میلیون مترمکعب رسیده است. به گزارش فارس، محمدمهدی جوادیان‌زاده برداشت ۱۳۰درصدی از منابع آب زیرزمینی به‌دلیل خشکسالی‌های مستمر و طولانی‌مدت را یکی از اساسی‌ترین آسیب‌ها به مخازن آبی استان یزد دانست و افزود: برداشت‌های بی‌رویه، سفره‌ها را آسیب‌پذیرتر از قبل کرده است.

855 کودک
در سال گذشته ۸۵۵کودک کار و خیابان در استان فارس ساماندهی شدند که ۸۰درصد آنها از اتباع مجاز و غیرمجاز خارجی هستند. به گزارش تسنیم، معصومه فروتن، معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس تأکید می‌کند که برخی از این کودکان دارای کارت آمایش و برخی دارای کارت معافیت تحصیلی و عده‌ای هم غیرمجاز هستند و مشکل اصلی وجود کودکان غیرایرانی غیرمجاز است.‌

4000 تن
رئیس جهادکشاورزی اشنویه در آذربایجان غربی گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود 4083تن گیلاس از باغ‌های این شهرستان برداشت شود که ۱۷درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد. به گزارش ایرنا، مراد رسول انصاری افزود: به‌طور میانگین از هر هکتار باغ بارور این شهرستان، 8تن محصول برداشت می‌شود و این شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌و هوایی مستعد کشت گیلاس است.

این خبر را به اشتراک بگذارید