• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160189
+
-

بازارها/ توزیع ماکارونی با قیمت جدید

قاسمعلی حسنی، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از توزیع ماکارونی با قیمت جدید در بنکداری‌ها و خرده‌فروشی‌های تهران خبر داد و گفت: از روز شنبه توزیع ماکارونی با قیمت‌های جدید شروع شده و به‌زودی بازار اشباع می‌شود.

  افزایش توزیع روغن از روزهای آینده
داوود فکوری، رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران تهران گفت: هم‌اکنون روغن در بازار وجود دارد اما مثل سابق عرضه نمی‌شود؛ وقتی مردم به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها مراجعه می‌کنند با کمبود روغن مواجه نمی‌شوند اما تعداد و تنوع روغن‌ها کاهش یافته است. با تمهیداتی که اندیشیده شده در روزهای آینده وضع توزیع روغن مثل قبل خواهد شد.

  افزایش قیمت آرد، شیرینی را گران نخواهد کرد
علی‌ بهره‌مند، رئیس اتحادیه قنادان گفت: افزایش قیمت آرد تأثیری در قیمت شیرینی نخواهد داشت زیرا قنادان آرد مورد نیاز خود را از گذشته در بازار آزاد با قیمت هر کیلو ۲۰هزار تومان خریداری می‌کردند که هم‌اکنون نیز قیمت آرد همین است و برای آنها فرقی نکرده است.

  نیاز ماهانه بازار خودرو 110هزار دستگاه است
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: نیاز ماهانه بازار خودرو ۱۱۰هزار دستگاه است اما اکنون کمتر از نیاز بازار تولید و عرضه می‌شود و همین عوامل باعث گران شدن خودرو می‌شود.

  صادرات چای ایرانی به قیمت یک دلار
آمار تجارت خارجی ایران بیانگر واردات چای با قیمت 5دلار در هر کیلو است درحالی‌که چای ایرانی با قیمت یک دلار در هر کیلو صادر شده است. واردات چای در سال گذشته ۷۵هزارو۳۷۹تن به ارزش ۳۸۶میلیون دلار از ۱۰کشور بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید