• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160109
+
-

با مردم/شهرداری اصفهان بلیت‌های غیرمعتبر رایگان ندهد

چندی قبل شهرداری اصفهان با خبررسانی و تبلیغ بسیار تعدادی بلیت رایگان بازدید از اماکن تاریخی اصفهان بین شهروندان توزیع کرد که بازدید از عالی‌قاپو هم با آن بلیت‌ها ممکن بود. روز جمعه با خانواده برای بازدید رفتیم که با نوشته‌ای با این مضمون مواجه شدیم: «کارت‌های رایگان شهرداری در بنای عالی‌قاپو شامل تخفیف نیست.» علت این کار ناهماهنگی بین شهرداری و میراث‌فرهنگی، غافلگیر شدن با شمار زیاد گردشگران، جهش قیمت‌ها یا هر چیز دیگری باشد در‌ شأن شهرداری اصفهان و میراث فرهنگی این شهر نیست که مردم را سرکار بگذارد و باعث ناراحتی خانواده‌ها شود.
فاطمی از اصفهان 

هیچ نظارتی بر قیمت خدمات خودرویی نیست
با کمیابی یک جنس قیمت آن چند ده درصد بالا می‌رود و روی قیمت سایر اقلام هم اثر می‌گذارد. برخی کمیاب شدن‌ها هم ساختگی و با هدف افزایش قیمت انجام می‌شود. و هیچ نظارتی هم بر این روند معیوب نیست. مردم هم نه حال اعتراض دارند و نه پول بیشتر برای پرداخت و همین گونه شیرازه اقتصاد خانواده‌ها می‌پاشد. فرض کنید خودرویی که به‌موقع روغنش عوض نمی‌شود، معاینه فنی نمی‌گیرد، لاستیکش تعویض نمی‌شود و... .
سماواتی از کرج

چرا برای ثبت‌نام طرح رفع فقر مطلق باید پول بدهیم
برای ثبت‌نام طرح رفع مطلق به اداره بهزیستی زاهدان مراجعه کردم که گفتند باید بروید و اینترنتی ثبت‌نام کنید. از آنجا که گوشی هوشمند و لپ‌تاپ و اینترنت ندارم به کافی‌نت مراجعه کردم و 40هزار تومان برای ثبت‌نام پرداختم. من اگر برای ثبت‌نام فقر مطلق می‌روم یعنی 40هزار تومان هم ندارم و این شاید پول نان چند روز خود و فرزندم بودم که پرداختم. حالا مسئولان می‌گویند نباید به کافی نت می‌رفتید و کافی‌است به ادارات کار و بهزیستی و کمیته امداد و تعاون مراجعه کنید. آیا نمی‌شود این قدر مردم را سرگردان نکنند؟
مرادزهی از زاهدان 

پیامک
خودروهای غیرآلاینده برقی تولید شود

نسل خودروهای درون‌سوز در حال منقرض شدن است و خودروسازان معتبر جهانی به سرعت به سمت تولید و ساخت خودروهای غیرآلاینده برقی پیش می‌روند اما خودروسازان داخلی با وجود اطلاع از این تغییر رویکرد جهانی به‌دلیل انحصار موجود در بازار و در صف بودن مردم برای خرید خودروهایشان با نپرداختن به این موضوع مهم منافع ملّی کشور را نادیده می‌گیرند. بسیار بجاست مجلس محترم شورای اسلامی با وضع قانونی هرگونه سرمایه‌گذاری روی خودروهای درون‌سوز را منع و خودروسازی کشور را به مسیر درست هدایت کند.
مجتبی میراسماعیلی از تهران

جاده تاریک کمالشهر به بهشت سکینه نیازمند توجه است
مسیر دسترسی کمالشهر حدفاصل نیک‌کالا تا نخستین میدان در مقابل شهرک صنعتی هلجرد، پیچ‌درپیچ، ناایمن، بدون روشنایی، پر از دست انداز و غیراستاندارد است. بعد از بارها اعتراض با جداسازی مسیر رفت و برگشت به وسیله نیوجرسی‌های بتنی مثلا مسیر ایمن‌سازی‌ شده که به هیچ عنوان کافی نیست و هر آن می‌تواند حادثه‌ای تلخ در این مسیر رخ دهد.
زارع رفیع از کمالشهر

کارگران شهرداری شوش ‌3ماه حقوق معوقه دارند
کارگران شاغل در بخش‌های عمران، تاسیسات، آتش‌نشانی، خدمات و فضای سبز شهرداری شوش که قرارداد آنها با پیمانکار است از ‌3ماه قبل هیچ‌گونه دریافتی نداشته‌اند. شب عید و اسفند را به بدبختی و قرض و سختی گذراندیم و اکنون با گذشت دو‌ماه از سال هنوز هم خبری از حقوق و مزایا نیست. مسئولان به دادمان برسند.
لیوارجانی از شوش دانیال

پیام
کارون 3در ایذه نیازمند احداث پل روگذر است

مردم ایذه برای آمد و شد از روی سد کارون 3و دسترسی به روستاهای دو طرف سد بسیار مشکل دارند و این موضوع باعث سرگردانی و آوارگی مردم شده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به احداث پل روی سد کارون 3در شهرستان ایذه اقدام کنند.
شلالی از ایذه

توقف خودروها مقابل متروی جوانمرد قصاب عامل ترافیک و تصادف
توقف دوبل خودروهای مسافربر مقابل متروی جوانمرد قصاب نرسیده به میدان نماز، نه‌تنها موجب ترافیک سنگین در این محدوده بلکه به کرات باعث تصادف هم شده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به اعمال قانون خودروهای یادشده یا ساماندهی آنها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
خامسی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید