• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159719
+
-

هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان گفت: هفته فرهنگی این کلانشهر با محوریت معرفی هرچه بیشتر مشاهیر و مفاخر و فرهنگ این دیار برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، مجتبی شاهمرادی افزود: ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت برای برگزاری این هفته متشکل از انواع رویدادهای فرهنگی هنری درنظر گرفته شده است.
به‌گفته وی، هفته فرهنگی اصفهان روزهای سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ به‌ترتیب به نام شیخ‌ بهایی، آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی، شهید سردار حسین خرازی، استاد صغیر اصفهانی، استاد حاج مصورالملکی، بانو علویه همایونی و علامه جلال‌الدین‌همایی نامگذاری شده است. شاهمرادی ادامه داد: همزمان با این هفته، دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود با محوریت ضرورت توجه هرچه بیشتر به این رودخانه راه‌اندازی خواهد شد که امیدواریم گام مثبتی برای احیای دائمی این رود داشته باشد. وی افزود: چهاردهم اردیبهشت‌ به نام آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی نامگذاری و در این راستا رویدادی برای ناگفته‌های مشروطه اصفهان درنظر گرفته شده است. به‌گفته او، همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور اعضای ۱۷۰ایستگاه ورزشی اصفهان ازجمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید