• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159678
+
-

اخبار کوتاه/ جواد رضویان در «عید حسابی»


«عید حسابی» با اجرای جواد رضویان و لاله صبوری از عید فطر روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. امین فیض‌آبادی، تهیه‌کننده اجرایی درباره این برنامه که همزمان با عید فطر از شبکه نسیم پخش می‌شود افزود: «عید حسابی» به تهیه‌کنندگی فریدالدین نیکجو، روایت متفاوتی است از یک جشن تلویزیونی که از عید فطر آغاز می‌شود.
فیض‌آبادی درخصوص اجرای مجریان برنامه گفت: بدون شک جواد رضویان و لاله صبوری اجرایی متفاوت از یک جشن را در مقابل نگاه بینندگان خواهند داشت. اجرایی به همراه یک روایت تلویزیونی با همکاری و همیاری سایر عوامل صحنه که نه به‌صورت نمایشی، بلکه به‌صورت ایجاد موقعیت‌های زنده و رئال خواهد بود،
نمونه‌ای که در هیچ برنامه تلویزیونی به آن پرداخته نشده است. وی درخصوص فضای محتوایی برنامه گفت: در این برنامه چهره‌های شناخته شده‌ای مانند حمید لولایی، شهاب عباسی، مجید واشقانی، فرزاد فرخ، رحیم شهریاری و عده‌ای از هنرمندان عرصه‌های بازیگری و موسیقی حضور دارند که به نوعی اجرایی متفاوت با مجریان ما خواهند داشت.

استقبال سرد منتقدان از مکبث دنیل کریگ

نمایش مکبث شاهکار ادبی شکسپیر با بازی دنیل کریگ در نقش مکبث و روث نگا در نقش لیدی مکبث به کارگردانی سام گلد برای نخستین بار روز پنجشنبه روی صحنه تئاتر در برادوی اجرا شد. این نمایش پیش از تولید و اجرا با مشکلاتی نظیر ابتلای دنیل کریگ به کرونا روبه‌رو شده بود. به‌دلیل مشکلات پیش‌آمده، تمرین بازیگران جهت اجرای نمایش 11روز به تعویق افتاد و بازیگران این نمایش تنها 4هفته فرصت تمرین و آماده شدن اجرای آن داشتند. اجرایی که پنجشنبه روی صحنه رفت، پیش‌نمایش «مکبث» بوده که اجرای اصلی از 10ژوئیه خواهد بود.

برد پیت در نقش ستاره سینمای صامت

اولین تریلر فیلم جدید و پرستاره «دمین شازل» با عنوان «بابل» رونمایی شد. به گزارش ایندی‌وایر، در جریان برگزاری رویداد سالانه «کامیک‌-کان» در لاس‌وگاس که ویژه سینماداران سراسر آمریکاست، ویدئویی از فیلم «بابل» ساخته جدید «دمین شزل» رونمایی شد که در آن «برد پیت» در نقش یک ستاره سینمای صامت در کنار «مارگو رابی» مقابل دوربین رفته است. پیش از این اطلاعات کمی در مورد فیلم «بابل» فاش شده بود: فیلمی که داستان آن در دوره‌ای در اواخر دهه 1920در جریان‌گذار صنعت سینما از فیلم‌های صامت به فیلم‌های ناطق اتفاق می‌افتاد. فهرست پرستاره این فیلم شامل بازیگران دیگری چون «توبی مگوایر»، «مکس مینگلا»، «اسپایک جونز»، «جان اسمارت»، «سامارا ویوینگ» و «اولیویا وایلد» نیز می‌شود. «بابل» نخستین پروژه سینمایی «دمین شزل» پس از فیلم «نخستین انسان» در سال 2018است. شازل در این فیلم، حوادث مأموریت آپولو 11را با محوریت زندگی نیل آرمسترانگ به تصویر می‌کشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید