• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159564
+
-

ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در همدان

گروه‌های مروجین مصرف بهینه آب در همدان در راستای حفاظت از منابع آب آشامیدنی و جلوگیری از مصارف غیرضروری با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آغاز به‌کار کرد.
به گزارش روابط‌عمومی آبفای همدان، فرهاد بختیاری‌فر درباره مانور خودرویی اکیپ‌های مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب افزود: با توجه به کاهش نزولات جوی و کاهش منابع آبی در سال‌های اخیر، راه‌اندازی تیم‌های آگاهی‌دهنده همراه با اخطار به مشترکان بدمصرف در سطح شهر ضروری است.
وی با بیان اینکه این اکیپ‌ها شامل خودروهایی با آرم مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب با همکاری تعدادی از پرسنل شرکت آب و فاضلاب همدان و در شهر همدان اقدام به گشتزنی می‌کنند، گفت: هدف از راه‌اندازی این گروه، فرهنگسازی و ارائه راهکارهای مناسب برای مصرف بهینه آب است. بختیاری‌فر افزود: اکیپ‌های مروجین آب در صورت مشاهده مصارف غیرضروری و اسراف آب توسط شهروندان، اعم از شست‌وشوها و استفاده از آب آشامیدنی در ساخت و سازها و غیره به‌صورت مرحله‌ای اقدام به تذکر لسانی، اخطار کتبی و در صورت بی‌توجهی مشترک مذکور به اخطارها، اقدام به قطع آب یا جمع‌آوری انشعاب این مشترکان خواهند کرد. وی با دعوت از مردم همدان برای رعایت الگوی مصرف آب و گذر از بحران کم‌آبی در سال‌جاری گفت: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام می‌شود.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید