• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15937
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

    وعده بی‌سرانجام انتقال کلینیک‌ها

قرار گرفتن مطب پزشکان و مهم‌ترین مرکز خرید کرمانشاه در یک محل، ترافیک و ازدحام در این منطقه شهر ایجاد کرده است. از چند سال پیش قرار بود کلینیک‌ها و مراکز پزشکی به جای دیگری منتقل شوند، اما این وعده هنوز عملی نشده است.
 بزرگ‌زاده از کرمانشاه

   قدردانی از شهرداری کرج

می‌خواستم از شهردار منطقه 2 کرج برای ساخت پارک در منطقه شیخ‌آباد و نوروزآباد تشکر  کنم.
رضوانی از البرز

   آلودگی هوای کردستان

یکی از مشکلات سنندج و دیگر شهرهای کردستان فعالیت خودروهای فرسوده به‌ویژه در ناوگان حمل و نقل عمومی است. شهرهای غربی کشور در بیشتر ماه‌های سال، به دلیل ریزگردهایی که از عراق وارد کشور می‌شوند، هوای آلوده دارند و آلودگی ناشی از فعالیت ناوگان فرسوده هم مشکل آن‌ها را دوچندان می‌کند.
پناهی از کردستان

   کمبود آب در اصفهان

30 سال است کشاورزم. نسل در نسل من کشاورزی می‌کرده‌اند. اما در 20 سال گذشته با انتقال آب اصفهان به استان‌های دیگر به دلیل کمبود آب امکان کشت نداریم. هنوز خسارت این سال‌ها را هم به ما نداده‌اند. در ماه‌های گذشته هرچند رسانه‌ها بارها به این موضوع پرداخته‌اند، اما هنوز خسارت به ما پرداخت نشده است.
رحیمی از اصفهان

   راه‌اندازی اتوبوس شهری

منطقه 30 متری پژوهنده شهر خرم‌آباد خط اتوبوس شهری ندارد. این موضوع موجب بروز مشکلات زیادی برای تردد اهالی به مراکز مختلف شهر شده است. از مسئولان شهرداری تقاضا دارم خط اتوبوس برای این منطقه در نظر بگیرند.
بیرانوند از لرستان

   تبدیل محله به حلبی‌آباد

لطفا مسئولان خراسان شمالی فکری برای محله باغ عزیز شهرستان بجنورد بکنند. این منطقه بارها از سوی شرکت‌های مختلف حفاری شده و همه خیابان‌های آن پر از چاله و چوله است.
رجبی از خراسان شمالی

این خبر را به اشتراک بگذارید