• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159270
+
-

امید میلان زنده ماند

زلاتان با یک‌پاس‌گل از توتی رد شد تا تیمش در کورس قهرمانی بماند

امید میلان زنده ماند

میلان با پیروزی دیرهنگام 2 بر یک مقابل لاتزیو به فشار روی اینترمیلان در صدر جدول سری‌آ ادامه داد اما با توجه به دیدارهای سخت این تیم در ادامه فصل و بازی‌های آسان اینتر بعید است اسکودتو به روسونری برسد. این بازی یک حاشیه بزرگ هم داشت؛ هواداران تیم پایتخت علیه آچربی موضع گرفتند و او را خائن خواندند. فرانچسکو آچربی، مدافع لاتزیو که سابقه یک فصل حضور در جمع میلانی‌ها را دارد، پس از گل پیروزی یوونتوس همراه با تونالی خندید و همین باعث واکنش تند ماروسیچ در زمین و هواداران روی سکوها شد. آچربی چندی پیش از سوی اولتراها و نئونازی‌های طرفدار لاتزیو تهدید به مرگ شده بود.
  در سری‌آ هم مثل لالیگا درصورت برابری 2‌تیم در پایان فصل، بازی رودررو برای تعیین تیم برتر ملاک قرار می‌گیرد و نه تفاضل گل. هم‌اکنون میلان با یک‌بازی بیشتر نسبت به اینتر، 2‌امتیاز بیشتر از این تیم دارد و تفاضل گل این تیم 30 در برابر تفاضل45 اینترمیلان است. میلان در بازی مستقیم از اینتر پیش است.
  میلان با کسب این 3‌امتیاز صعودش را به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی کرد.
  جایزه معتبر بهترین بازیکن خارجی سال2021 سری‌آ از نظر مطبوعات ورزشی ایتالیا هم به زلاتان ابراهیموویچ اهدا شد.
  زلاتان ابراهیموویچ با (40سال و 6ماه و 21روز) دیشب تبدیل به مسن‌ترین بازیکنی شد که در سری‌آ پاس گل داده. او رکورد توتی را زد. زلاتان تنها 25دقیقه در زمین حضور داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید