• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159240
+
-

نکته بازی/ قابل توجه رامین رضاییان

مهدی شیری در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گرفته؛ بازیکنی که به‌نظر می‌رسد بعد از جدایی از پرسپولیس و حضورش در فولاد، متحول شده. شیری در این مدت برای تیم جدیدش بد بازی نکرده است. او یک گل زده و 2پاس گل داده که شاید با آمارش طی کل دوران حضور در پرسپولیس برابری کند. راهیابی این بازیکن به تیم منتخب هفته هم بعد از نمایش او برابر الغرافه بود. با وجود همه این تفاسیر اما بعید است در پرسپولیس دل کسی برای شیری تنگ شود. او حتی اگر توپ طلا هم بگیرد، خاطراتی به جا گذاشته که روح هواداران را خراش می‌دهد. عملکرد شیری فقط باید قابل توجه رامین رضاییان باشد؛ ستاره‌ای که در پست او جذب شد، اما در چند هفته اخیر خیلی معمولی نشان داده است.

شیمبا باید به تیم ملی برزیل دعوت شود؟
فولاد ایران دست به‌کار بزرگی زد و موفق شد صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را مسجل کند. بی‌اندازه از این بابت خوشحالیم و برای تیم شایسته خوزستانی در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنیم. با این حال نقل قولی از خبرنگار شبکه تلویزیونی الکاس منتشر شده بود که جالب به‌نظر می‌رسد. رسانه‌ها با تیتر «انتقاد خبرنگار الکاس از اسکوچیچ» نوشته‌اند: «تعجب می‌کنم تیم خوبی مثل فولاد چرا نباید ملی‌پوش داشته باشد؟» کلا فقط خبرنگار الکاس به اسکوچیچ نپریده بود که او هم از خجالت سرمربی تیم ملی درآمد! فقط عرض کنیم که با احترام به همه نفرات داخلی فولاد، بهترین بازیکنان این تیم خارجی‌هایی مثل کولیبالی، پاتوسی و شیمبا هستند. الان که خوب فکر می‌کنیم می‌بینیم واقعا هم جای شیمبا در تیم ملی برزیل خالی است!

کلیه‌فروشی برای خرج ناهار؟
باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات شدید مالی است؛ آنقدر که زمستان گذشته 10میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال وام گرفته است. در چنین شرایطی پول ناشی از فروش 10درصد سهام سرخابی‌ها هم به‌حساب 2 باشگاه واریز شده است. دیروز خبر رسید باشگاه پرسپولیس در تلاش است هر طور شده مجوز استفاده از این پول را کسب کند. فکر می‌کنید آنها این پول را برای مصرف در چه اموری می‌خواهند؟ قصد دارند آکادمی بسازند یا روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنند؟ طبیعتا نه. لابد دنبال این هستند که طلب رادوشوویچ و بازیکنان موجود و همان قرض کذایی به فدراسیون را بپردازند و 2 تا هم بازیکن بگیرند. 10درصد سهام باشگاه در ازای این مسائل پیش پا افتاده؛ این شبیه آن است که یک نفر کلیه بفروشد و با پولش مدتی ناهار و شام بخرد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید