• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159243
+
-

سرخی صعود و زردی تردید

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل2022 امشب برای 2نماینده ایرانی حاضر در این رقابت‌ها به پایان می‌رسد. از ساعت21:45 امشب تیم سپاهان در شهر بریده عربستان مقابل الدوحیل قطر قرار می‌گیرد تا آخرین شانس‌هایش را برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها جست‌وجو کند. سپاهان هم‌اکنون با 7امتیاز از 5بازی در رتبه سوم گروهD قرار دارد و حریف امشبش با 12امتیاز به‌طور قطعی صدرنشین شده و صعود کرده است. سپاهان برای کسب رتبه دوم با التعاون رقابت دارد و اگر تیم عربستانی امشب پاختاکور را با هر نتیجه‌ای شکست دهد، سپاهانی‌ها کوچک‌ترین شانسی برای صعود نخواهند داشت. 
شاگردان محرم نویدکیا باید امشب الدوحیل را شکست دهند و منتظر توقف التعاون بمانند تا در این صورت با 10امتیاز به مقام دوم گروه خودشان برسند. در این صورت تازه نوبت به مقایسه سپاهان با تیم‌های دوم سایر گروه‌ها می‌رسد تا شاید زردپوشان اصفهانی بتوانند با 10امتیاز یکی از 3تیم صعودکننده از جمع تیم‌های دوم گروه‌ها باشند. جالب اینکه بازی‌های آخر در گروه سپاهان همزمان نیستند و التعاون از ساعت00:45 با اطلاع کامل از نتیجه بازی سپاهان به مصاف حریفش می‌رود. نماینده ایران امشب شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و محمد کریمی را به‌دلیل دواخطاره شدن در اختیار ندارد و البته معز علی ستاره الدوحیل نیز امشب دواخطاره و محروم است.

  مدافعان صدر
درحالی‌که سپاهان برای زنده‌کردن آخرین امیدهایش تلاش می‌کند، فولاد در گروهC صعودش را حتمی کرده و امشب فقط برای کسب صدرنشینی مقابل حریف اماراتی قرار می‌گیرد. شاگردان جواد نکونام با 11امتیاز صدرنشین گروه سوم هستند و شباب‌الاهلی با 9امتیاز در تعقیب آنهاست. امشب و از ساعت 00:45 بامداد این دو تیم به مصاف یکدیگر می‌روند و یک نتیجه مساوی کافی است تا اهوازی‌ها با قدرت به‌عنوان تیم اول گروه به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند. 
فولاد با تنها یک گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها (به همراه الشباب عربستان) است و با سبک دفاعی و بازی‌های کم‌گلش در این رقابت‌ها بعید نیست امشب هم به‌دنبال یک مساوی بدون گل باشد. قهرمان جام‌حذفی و سوپرجام ایران در صورت شکست در بازی امشب باز هم به‌عنوان تیم دوم صعود می‌کند اما ممکن است در مرحله حذفی با قرعه سخت‌تری مواجه شود. فولاد بعد از بازی امشب بلافاصله به ایران برمی‌گردد تا یک هفته بعد به مصاف گل‌گهر سیرجان برود و برای کسب رتبه چهارم لیگ با این تیم به رقابت بپردازد.

این خبر را به اشتراک بگذارید