• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159050
+
-

خبر/علی کامیار/ دادستان دیوان محاسبات کل کشور‌


سال گذشته مبلغ وصولی و واریز به خزانه ناشی از اجرای احکام در مجموع هزار میلیارد تومان بوده و مبالغ وصولی نسبت به سال 1399در سال 1400دو برابر شده است، همچنین وصول 13هزار میلیارد تومان از حقوق معوقه معادن از دیگر اقدامات دادسرای دیوان محاسبات است که ناشی از رسیدگی به تَرک فعل دستگاه مربوط بوده است.

محمدرضا عالیان / سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم جانبی‌

گوشی ارزان‌قیمت این تصور را ایجاد می‌کند که موبایل گران‌تر، لوکس است، درصورتی که فناوری و امکانات است که تعیین می‌کند ارزش موبایل‌های پرچمدار بیشتر از ۶۰۰ دلار باشد. بنابراین اگر می‌خواهیم از کلمه لوکس استفاده کنیم، فقط نباید آن را به آیفون تعمیم دهیم، درصورتی که همه برندها پرچمدار دارند و پرچمدارهایشان هم بالای ۶۰۰ دلار هستند. خارج از این بحث که سال‌ها درباره‌اش صحبت می‌شود، بحث جدی این است که موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار فعلا مدتی است که وارد ایران نمی‌شود، اگرچه واردات‌شان ممنوع نشده، اما ارزشان هم تامین نشده است.

محسن منصوری /  استاندار تهران‌

 با ۴ مجموعه برای واگذاری کیان تایر مذاکره می‌شود. آنچه مشخص است سهامداران کارخانه کیان تایر به نوعی صلاحیت اداره مجموعه آن را نداشتند و به همین علت مشکلات کارگری مجموعه بسیار زیاد شد. باید با رعایت آداب، مقررات و قوانین، کارخانه کیان تایر را به مجموعه‌ای که اهلیت آن برای دولت ثابت شده باشد واگذار کنیم. این تصمیم هیأت تصفیه قوه قضاییه است. ما تلاش می‌کنیم تا کارخانه مجددا فعال شود.

قاسمعلی حسنی / دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی‌

 خرید و فروش روغن با قیمت مصوب بسیار کم انجام می شود، زیرا شرکت‌های توزیع کننده به هنگام تحویل روغن کالاهای دیگری مانند رب، کنسرو ماهی و... نیز به بنکداران می فروشند. به همین دلیل بنکداران رغبتی به خرید روغن با قیمت مصوب ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید