• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15845
+
-

ریزنویس

   حسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران: شهرداری تهران حدود 9هزار میلیاردتومان به پیمانکاران بدهکار است. این رقم بخشی از 52هزار و 100میلیارد تومان بدهی شهرداری تهران است که در طول 12سال گذشته به‌وجود آمده و آمار نشان می‌دهد که به میزان این بدهی‌ها افزوده خواهد شد. (شهرنوشت)

   اعمال قانون در رابطه با تخلفات حادثه‌ساز در هفته سوم اردیبهشت‌ماه نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته 78درصد افزایش یافته و این در حالی است که تخلفات معاینه فنی نیز طی این هفته نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته 17درصد کاهش داشته است. (مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ)

   فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو از استقبال بی‌نظیر شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: میزان جابه‌جایی مسافر نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافت. (ایسنا)

   40نفر از مبتلایان بهبودیافته بیماری سرطان، نهالی را با نام خود در بوستان بهشت مادران کاشتند. (روابط عمومی شهرداری منطقه3)

   محمدحسین بازگیر، رئیس اداره محیط‌زیست شهر تهران: ۲۴۰ کارواش در سطح شهر تهران در برنامه پایش اداره محیط‌زیست شهر تهران قرار دارند. چنانچه واحدی به اخطاریه محیط‌زیست بی‌توجهی کند، به مراجع قضایی معرفی و با آن واحد متخلف به‌صورت قانونی برخورد می‌شود. (ایسنا)

   غلامحسین آرام، معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران: مصوبه نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس در سال ۹۷ این هفته در فرمانداری بررسی می‌شود. (مهر)

   سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه4 در دیدار با مدیران برق منطقه‌ای این منطقه با اعلام آمادگی در جهت بهینه‌سازی‌ مصرف انرژی در ساختمان‌ها، بوستان‌ها و اماکن عمومی گفت: به زودی 2نیروگاه بزرگ خورشیدی آماده تولید برق در منطقه4 می‌شود. (روابط عمومی شهرداری منطقه4)

   مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران: در سند تحویل و تحول که توسط نجفی شهردار پیشین تهران تهیه و جمع‌آوری شده بود، در مورد یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری یعنی صندوق ذخیره کارکنان نیز هشدار داده شده به‌گونه‌ای که این صندوق پول‌هایی که از حقوق پرسنل کسر می‌کرده است در جاهای مختلف ازجمله خرید هتلی در کیش و یا قطعه زمینی در کنار متروی امام خمینی‌(ره) صرف کرده که بعدا مشخص شده این سرمایه‌گذاری‌ها نیز مشکل داشته است، هتلی که در کیش با پول کارمندان شهرداری خریده شده است چندین برابر قیمت اسمی بوده و زمین مترو نیز مشکل سندی و حقوقی دارد و همچنین بخش زیادی از سرمایه‌گذاری‌ها در معرض خطر است که باید فکری به حال آنها کرد. (ایسنا)

   محمد سالاری، قائم‌مقام حزب همبستگی ایران: کیفیت زندگی در تهران مطلوب نیست و به وضعیت بحرانی رسیده که باید تلاش فراوانی انجام داد. (مهر)

  حسین شهبازی، مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد شدید در برخی ساعات طی روز جاری سبب افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در سطح شهر خواهد شد و شرایط کیفی برخی مناطق شهر تهران به آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد رسید. همچنین برای برخی ساعات به‌ویژه شبانگاه وزش باد شدید و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :