• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158414
+
-

نهادهایی که وحشی‌گری صهیونیست‌ها را نمی‌بینند

ایرنا: عبدالله سهرابی، دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه و سوءاستفاده از برخی کشورها، گفت: قیام مردم و حمایت‌هایی که در نقاط مختلف جهان در حمایت از مردم فلسطین صورت گرفت، رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی از مسجدالاقصی کرد. ظرف ۳ تا ۴روز گذشته جمع زیادی از مردم زخمی شدند و نمادی از وحشی‌گری به تمام معنا را در سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم. متأسفانه در این شرایط درحالی‌که ماه رمضان است و مردم روزه‌دار هستند به شکل وحشیانه‌ای با آنها برخورد می‌شود و خیلی از مقامات کشورها چشم‌های خود را بسته و نهادها و سازمان‌های بین‌المللی نیز سکوت اختیار کرده و تنها امید مردم فلسطین، جمهوری اسلامی ایران است.
سهرابی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای حفظ بقای خود در منطقه دست به دیپلماسی فعال زده، اضافه کرد: شرایط در داخل سرزمین‌های اشغالی و هیأت حاکمه اصلا خوب نیست. اوضاع در داخل کنیسه نیز خوب نیست؛ ۶۰نفر مخالف و ۶۰نفر موافق مدیریت بنت هستند. تلاش‌های آنها در کشورهای منطقه به‌دلیل غفلتی که برخی از سران کشورهای عربی دارند، جاپایی برای رژیم صهیونیستی باز کرده‌ و ترددها و روابط‌شان را به‌صورت علنی مشخص کرده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش‌های رژیم صهیونیستی در جهت یهودی‌سازی و از بین بردن اماکن مذهبی و مسجدالاقصی است، ادامه داد: سوءاستفاده از شرایط اوکراین یک فرصتی است. زلنسکی در ۲۰۲۰ اعلام کرد امیدواریم یک رژیم صهیونیستی کوچک در اوکراین ایجاد کنیم. حدود 400هزار یهودی در اوکراین حضور دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید