• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158376
+
-

پیش‌بازی/نگاه‌ها به پیسخوان

باخت رئال در بازی امشب می‌تواند 3تیم را امیدوار کند

پیش‌بازی/نگاه‌ها به پیسخوان

رئال‌مادرید این روزها توسط دشمنانش مورد انتقاد قرار می‌گیرد. یکی از آنها بازیکن سابق خودشان یعنی آنتونیو کاسانو است که در کانال یوتیوبش برای جلب توجه هرچند روز یک‌بار علیه رئال یا رونالدو موضع می‌گیرد. او عبور رئالی‌ها از سد پاریس و چلسی را خوش‌شانسی تلقی کرده و گفته به‌زودی این خوش‌شانسی تمام می‌شود. از نظر او بارسا آهنگ بهتری دارد اما رئال بد بازی می‌کند. کاسانو بدون آنکه اشاره‌ای به بازی فاجعه‌بار بارسا در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا و حذف در زمین خودش مقابل اینتراخت بکند، چنین حرف‌هایی زده. از صحبت‌های کاسانو که بگذریم به دیدار امشب می‌رسیم، دیداری که بین تیم‌های اول و دوم لالیگا به‌نوعی تعیین‌کننده سرنوشت چند تیم است. اگر رئال بتواند سه‌ویا را ببرد تکلیف بارسلونا، اتلتیکو و خود سه‌ویا از تلاش برای قهرمانی راحت می‌شود. در این‌صورت اختلاف امتیازات 2‌تیم صدر به 15امتیاز افزایش می‌یابد و در فاصله 6هفته به پایان فصل جبران‌ناپذیر خواهد بود. شکست رئال می‌تواند بارسا و خود سه‌ویا را امیدوار کند. بارسا یک‌بازی کمتر از رئال دارد و 12امتیاز عقب است. اگر هر دو تیم همه بازی‌های خود را ببرند، با توجه به برتری رئال در 2‌بازی رودرروی این فصل مقابل بارسلونا، کهکشانی‌ها در هفته35 جشن قهرمانی می‌گیرند.

  لوپتگی به‌عنوان سرمربی سه‌ویا در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه 2‌بار از رئال‌مادرید یعنی تیم سابقش پذیرایی کرده و هر دو‌بار یک بر صفر باخته.
  در اردوی سه‌ویا بازیکنانی مثل آکونیا و دلینی از مصدومیت برگشته‌اند و بدون مشکل در تمرینات حضور دارند. با وجود این هم‌اکنون سه‌ویا 3مصدوم جدی دارد؛ فرناندو و رکیک ادامه فصل را از دست داده‌اند اما سوسو که بازی امشب را از دست داده به هفته‌های پایانی فصل خواهد رسید.
  رئال هم غایبان زیادی دارد. جدا از کاسمیرو که باز هم محروم است، یوویچ به‌دلیل خنده‌دار کشیدن دندان عقل به این بازی نمی‌رسد. هیچ بهانه‌ای نمانده که او را در حضور در یک مسابقه رسمی باز بدارد. مندی، آزار و مارسلو در حال بهبودی از مصدومیت خود هستند. سبایوس و وایه‌خو هم منتظر تست منفی کرونا هستند.
  کورتوا و یاسین بونو دروازه‌بان‌های بلژیکی و مراکشی 2 تیم برای جایزه سامورا و دستکش طلایی فصل رقابت می‌کنند. یاسین میانگین 0.64گل (16‌گل در 25‌بازی خورده) و کورتوا میانگین0.84 (26‌گل در 31‌بازی خورده) را دارند.
  بازی امشب جدال بهترین خط حمله لیگ یعنی رئال 63گله با بهترین خط دفاع یعنی سه‌ویای 22گله است که 4گل کمتر از رئال خورده.
  کورتوا در 5بازی آخر تنها مقابل ختافه بود که گلی دریافت نکرد. او در 2‌بازی با چلسی، سلتا و بارسلونا در مجموع 9گل دریافت کرده. بونو هم در پیروزی 4 بر 2 مقابل گرانادا، شکست یک بر صفر برابر بارسلونا، شکست 2 بر صفر از وستهم و تساوی یک-یک با وایکانو نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها در تساوی بدون گل مقابل سوسیداد موفق به کلین‌شیت شده است.
  بازی رفت با نتیجه 2 بر یک به سود رئال‌مادرید پایان یافته. در 5بازی اخیر بین 2 تیم تنها یک‌تساوی 2-2 برای سه‌ویا در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به‌دست آمده و بقیه را رئال برده. لوپتگی به تیم سابقش خوب می‌بازد.
  ارزش ترکیب رئال 756میلیون یورو و سه‌ویا 411میلیون یورو است. میانگین سنی سه‌ویا از رئال هم بیشتر است؛ 28.7سال مقابل 27.9سال. تعداد خارجی‌های میزبان هم یکی بیش از میهمان است؛ 19‌خارجی در مقابل 18خارجی.
  در 168رویارویی در تاریخ بین این دوتیم 91برد به رئال رسیده، 29تساوی رقم خورده و 48برد هم برای سه‌ویا بوده؛ 363گل زده و 228گل خورده برای رئال‌مادرید.

رئال‌مادرید هر 3‌بازی آینده‌اش را در خارج از خانه برگزار می‌کند؛ ساعت23:30 امشب در سانچس پیسخوان، چهارشنبه 31فروردین مقابل اوساسونا در ال سادار و سه‌شنبه ششم اردیبهشت در اتحاد مقابل منچسترسیتی.

شاید آنچلوتی در این بازی خارج از خانه مجبور شود با 4‌هافبک بازی کند و آسنسیو و رودریگو را روی نیمکت بنشاند. اگر کاماوینگا فیکس بازی کند، برای مربی خوش‌شانسی هم می‌آورد. 7‌پیروزی متوالی در 7‌بازی اخیر که کاماوینگا فیکس بوده؛ بیلبائو (لالیگا)، آلکویانو (کوپا)، الچه (کوپا)، گرانادا (لالیگا)، سوسیداد (لالیگا) و ختافه (لالیگا).

آنچلوتی تاکنون 7بار مقابل سه‌ویا قرار گرفته که 6برد و یک‌باخت به‌دست آورده. او و لوپتگی یک‌بار با هم بازی کرده‌اند که در همین فصل بوده و کارلتو 2بر یک برده. لوپتگی در 5رویارویی با رئال‌مادرید تنها یک‌تساوی به‌دست آورده و 4تا را باخته.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید