• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 23 فروردین 1401
کد مطلب : 157858
+
-

نکته بازی/ آفرین به این بدنسازی

تقریبا هیچ مسابقه‌ای نیست که پرسپولیس برگزار کند و یک مصدوم روی دست این تیم نماند. در ماه‌های اخیر بازیکنان زیادی در این تیم آسیب دیده‌اند. اگر از سیامک نعمتی که ظاهرا مشکل شخصی دارد بگذریم، نفراتی مثل کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و... مصدومیت‌های سنگین را پشت سر گذاشته‌اند. البته که آسیب‌دیدگی در فوتبال تا حدی طبیعی است، اما زمانی که این مسئله شدت پیدا می‌کند، تردیدهایی در مورد کیفیت بدنسازی یا خدمات پزشکی تیم به‌وجود می‌آید. این تردیدها (درست یا غلط) امروز در پرسپولیس هم ایجاد شده؛ تیمی که در دیدار حذفی با آلومینیوم اراک فرشاد فرجی را هم به‌دلیل مصدومیت از دست داد. مدافع سرخ‌ها چند هفته قادر به بازی نخواهد بود، هرچند پرسپولیس هم این چند هفته بازی ندارد.

یحیی یک چیزی می‌دانست
چند ساعت پیش از بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در جام حذفی، خبر رسید یحیی گل‌محمدی صفحه‌اش در اینستاگرام را از دسترس خارج کرده. این کاری است که او معمولا بعد از پایان مسابقات پرسپولیس و در مواجهه با بحران‌ها انجام می‌دهد، اما این بار به پیشواز ماجرا رفت. برخی هواداران پس از شکست قرمزها با این موضوع شوخی کردند و گفتند انگار یحیی یک چیزی می‌دانسته که قبل از بازی صفحه‌اش را بسته است! در هر صورت قهر و آشتی‌های حقیقی و مجازی گل‌محمدی در این مدت حسابی سوژه بوده و حتی خود پرسپولیسی‌ها را هم کلافه کرده است. برخی عقیده دارند یکی از دلایل عدم‌تمرکز کافی تیم، همین حاشیه‌هاست. شاید اگر یحیی کلا فعالیت مجازی نداشت و با همه تمرکز کارش را انجام می‌داد، شرایط فرق می‌کرد.

باز خدا پدر تو را بیامرزد
در مسابقات این هفته لیگ پرتغال، پورتو در حالی با یک گل ویتوریا گیمارش را شکست داد که مهدی طارمی شب پر فراز و فرودی داشت. ستاره ایرانی پورتو در این مسابقه از کسب‌وکار همیشگی‌اش استفاده کرد و 2 پنالتی گرفت. هر دو را هم خودش زد؛ یکی را گل کرد و دیگری را از دست داد. او بعد از پایان بازی به‌خاطر از دست دادن پنالتی از هواداران عذرخواهی کرد که به‌نظر می‌رسد از فواید فرنگ‌نشینی باشد، چون در ایران طارمی در شرایط مشابه «هیس» نشان می‌داد! در هر صورت خدا به طارمی خیر بدهد که حداقل یک خبر خوش از آن سوی مرزها به این طرف مخابره می‌کند. بقیه لژیونرها که یا خط می‌خورند، یا نیمکت‌نشین هستند یا تیم‌شان بدجوری می‌بازد. خلاصه وضع بدی است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید