• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 20 فروردین 1401
کد مطلب : 157562
+
-

شهادت دومین روحانی 2روز پس از عملیات تروریستی در حرم

پیگیری
شهادت دومین روحانی 2روز پس از عملیات تروریستی در حرم

یکی دیگر از روحانیونی که در جریان حمله خونین در حرم مطهر رضوی مجروح شده بود به شهادت رسید تا شمار قربانیان این حادثه به 2 نفر افزایش پیدا کند.
به‌گزارش همشهری، این حمله وحشیانه ظهر روز سه‌شنبه هفته گذشته همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان در صحن حرم مطهر رضوی اتفاق افتاد و در جریان آن جوانی که گفته می‌شود افکار تکفیری دارد با چاقو به 3روحانی جهادی یورش برد. در جریان این حمله هر 3روحانی به‌شدت مجروح شدند و درحالی‌که مهاجم همچنان در آنجا حضور داشت، توسط مردم دستگیر شد.
ساعتی از این حادثه گذشته بود و اخبار ضد ‌و نقیضی درباره وضعیت مجروحان حادثه منتشر می‌شد، اما سرانجام شامگاه سه‌شنبه خبر رسید که یکی از روحانیون به نام حجت‌الاسلام محمد اصلانی به شهادت رسیده است، اما 2 نفر دیگر وضعیت بهتری دارند. در این شرایط بود که تلاش پزشکان برای مداوای مجروحان ادامه پیدا کرد تا اینکه روز پنجشنبه دومین روحانی به نام حجت‌الاسلام محمدصادق دارایی نیز به‌دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
دکتر مسعود خانی، رئیس بیمارستان شهید کامیاب مشهد، در این‌باره گفت: حجت‌الاسلام دارایی حال مساعدی نداشت و سرانجام ساعت17:30 پنجشنبه در بیمارستان کامیاب مشهد به شهادت رسید. براساس این گزارش، سومین روحانی همچنان در بیمارستان بستری است و مداوای وی ادامه دارد. این 3 طلبه از طلاب جهادی بودند که سال‌ها برای محرومیت‌زدایی حاشیه شهر مشهد خدمت می‌کردند و در راه جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد برای هماهنگی فعالیت‌های ماه رمضان وارد حرم رضوی شده بودند که هدف حمله قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید