• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157189
+
-

آماربازی

8.22
بازگشت هواداران پرشور تراکتور به ورزشگاه -آن هم بعد از 25ماه دوری- با یک برد شیرین برای آنها همراه شد. تراکتور که 13هفته متوالی را بدون کسب حتی یک پیروزی سپری کرده بود در نخستین بازی سال1401از حضور تماشاگرانش بیشترین بهره را برد و مس رفسنجان را با یک گل شکست داد. بهترین بازیکن سرخپوش‌ها در این مسابقه محمدرضا اخباری بود که باز هم با درخششی فراتر از تصور به تیمش کمک کرد بدون گل خورده از زمین خارج شود. دروازه‌بان تراکتور در پایان این مسابقه نمره 8.22را از متریکا گرفت و برای چهارمین بار در این فصل به‌عنوان برترین بازیکن زمین برگزیده شد. او البته یک اشتباه فاحش هم داشت که محسن آذرباد از آن استفاده نکرد و توپ را به اوت زد.

2.04
پیروزی تراکتور مقابل مس رفسنجان در شرایطی به‌دست آمد که تیم بازنده 7برابر تیم برنده امید گل داشت! آمارهای بازی تراکتور - مس از عجیب‌ترین آمارهایی است که در پایان یک بازی از لیگ بیست‌ویکم ثبت شده است. امید گل تراکتور در این مسابقه از 0.27فراتر نرفت اما این تیم به اندازه 3برابر موقعیت‌هایش گل زد و به تک‌گل لازم برای بردن این بازی رسید. در مقابل، مس رفسنجان با حملات پرشمار و موقعیت‌هایی که به دست آورد به امید گل 2.04رسید اما نتوانست از این موقعیت‌ها بهره‌ای ببرد. مس در این بازی 17شوت (از جمله 6شوت داخل چارچوب) داشت ولی به گل نرسید. در عوض تراکتور 7شوت زد که فقط 2تا از آنها داخل چارچوب بودند.

19
در روز پیروزی تراکتور، رقیب این تیم در انتهای جدول یعنی فجرسپاسی باز هم در کسب پیروزی ناکام ماند و نتوانست آلومینیوم را شکست دهد. فجرسپاسی حالا 19بازی است که نتوانسته برنده از زمین خارج شود و این بدترین رکورد فصل جاری است. شیرازی‌ها به‌خاطر کیفیت پایین چمن حافظیه بالاخره قانع شدند که بازی خانگی خود را به شهر دیگری ببرند و در مشهد از آلومینیوم میزبانی کردند. اما این تغییر هم مشکلات فجر را حل نکرد و این تیم باز هم بدون گل متوقف شد. تنها شانس فجر این بوده که در تمام این هفته‌ها نفت مسجدسلیمان هم نتوانسته به اندازه کافی امتیاز بگیرد و از فجر عبور کند. اتفاقی که شاید با تغییر سرمربی برای مسجدسلیمانی‌ها رخ بدهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید