• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 15 فروردین 1401
کد مطلب : 157052
+
-

نکته بازی/ تکلیف اسکوچیچ را مشخص کنید

درست در روزهایی که نشریه سان انگلیس با فونت  بزرگ تیتر زده: «خدا را شکر به ایران خوردیم»، یک روزنامه داخلی هم در تیتر اولش از اسکوچیچ خواسته با یک خداحافظی همه را خوشحال کند! اینکه چنین پیامی خطاب به سرمربی تیم ملی آن هم بلافاصله بعد از قرعه‌کشی چقدر منصفانه است، بحثی دیگر را می‌طلبد. اصل موضوع اما این است که در ایران خیلی‌ها نسبت به توانایی‌های دراگان در هدایت تیم ملی تردید دارند و مربی بزرگ‌تری می‌‎خواهند. نظرات در این مورد متفاوت است اما حداقل وظیفه مسئولان فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش این است که اسکوچیچ را از این برزخ بیرون بکشند. آقا اگر او را نمی‌‎خواهید بیرونش کنید و اگر می‌خواهید، طوری پای این مربی بایستید که لااقل در مطبوعات خودمان چنین تیترهایی علیه‌اش کار نشود.

بعدا معلوم می‌شود
خدا را شکر شرایط گروه دوم جام‌جهانی طوری است که همه از قرعه رقم‌خورده ابراز رضایت می‌کنند. مطبوعات انگلیسی که نیش‌شان تا بناگوش باز است و تیترهای آنچنانی می‌زنند. از این طرف هم کاپیتان تیم ملی آمریکا از قرعه ابراز رضایت کرده است. کریستین پولیسیچ، ستاره چلسی که قبلا گفته بود نسبت به قرعه آمریکا احساس عجیبی دارد، حالا مدعی شده این قرعه «عالی» است. خلاصه شرایط طوری است که انگار از حالا همه دارند تیم ملی ما را نادیده می‌گیرند، اما شاید چند‌ماه بعد خیلی چیزها عوض شود. باز خوب است تیم ملی ایران قبلا در همین مسابقات جام‌جهانی آمریکا را شکست داده و بازی دوستانه بعدی 2 تیم در خاک ایالات متحده هم مساوی تمام‌شده است. فعلا رجز بخوانید تا بعدا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

خطر فراموشی
یکی از ستاره‌های فوتبال ایران که مدت‌هاست خبری از او مخابره نمی‌شود پیام نیازمند است. دروازه‌بان پیشین سپاهان که از ابتدای فصل راهی پورتیموننزه در پرتغال شده، تا‌کنون حتی یک‌بار هم در لیگ این کشور فرصت بازی پیدا نکرده است. نیازمند تنها در جام حذفی برای تیمش به میدان می‌رفت که با کنار رفتن پورتیموننزه از گردونه مسابقات، دوران بازی او هم به پایان رسید. پورتیموننزه این هفته با 2 گل برابر بلننسس شکست خورد تا روند ضعیفش در لیگ ادامه بیابد. پیام در این بازی هم نیمکت‌نشین بود. او در اردوی اخیر تیم ملی تاوان مدت‌ها دوری‌اش از شرایط بازی را داد و دعوت نشد. نیازمند یکی از 3دروازه‌بان تیم ملی در اردوهای گذشته بود که در 2 مسابقه آخر مرحله انتخابی جای خودش را به حسین حسینی داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید