• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 14 فروردین 1401
کد مطلب : 157012
+
-

خدمت‌رسانی در نوبت عصرگاهی

لطف‌الله فروزنده - معاون برنامه‌ریزی شهرداری

 شهرداری نهادی خدماتی و اجتماعی است. از این‌رو روزانه بیش از صدها نفر برای دریافت خدمات در حوزه‌های مختلف اجتماعی، شهرسازی، فنی و عمران، حمل‌ونقل، خدمات شهری و... به شهرداری‌های مناطق بیست و دوگانه مراجعه می‌کنند. تاکنون خدمت‌رسانی به ارباب رجوع فقط صبح‌ها انجام می‌شد و بعد از پایان ساعت اداری، خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمی‌شد، اما امسال بنا به دستور شهردار تهران نوبت (شیفت) بعدازظهر (عصرگاهی) در شهرداری‌ها فعال می‌شود و این موضوع اولویت دارد و طی چند روز آینده عملیاتی خواهد شد؛ چراکه عده‌ای از شهروندان بنا به دلایل مختلف نمی‌توانند صبح‌ها به شهرداری مراجعه و کارهایشان را پیگیری کنند. به همین دلیل با فعال شدن نوبت عصرگاهی این افراد هم می‌توانند از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند. علاوه بر این موضوعاتی چون پیگیری تبدیل وضعیت پرسنل، بهبود فرایند خدمت‌رسانی در همه معاونت‌ها، توسعه مباحث تهران هوشمند، رسیدگی به وضعیت معیشت، مسکن و سلامت کارکنان، عملیاتی کردن بودجه و... در دستور کار قرار گرفته‌اند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید