• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 14 فروردین 1401
کد مطلب : 156973
+
-

نکته بازی/ هر 3 شبانه‌روز، یک گل

نفت آبادان اواخر سال گذشته پرسپولیس را شکست داد و روی معادلات صدر جدول اثر عمیقی گذاشت. آن برد بزرگ، بیش از پیش منصوریان و تیمش را در کانون توجهات قرار داد. نفت سال جدید را باید با نبرد خانگی برابر سپاهان شروع می‌کرد. منصوریان پیش از آغاز این مسابقه گفت: «12شبانه‌روز را به شناخت سپاهان اختصاص دادیم.» اوضاع اما برای نفت خوب پیش نرفت. آنها نیمه اول را با 3 گل واگذار کردند و در مجموع با نتیجه 4 بر 2 بازنده شدند. این یعنی تیم منصوریان به ازای هر 3 شبانه‌روز مطالعه، یک گل دریافت کرد! چیزی که رخ داد تقریبا شبیه ادعای منصوریان در مورد مطالعه روی خط دفاع یوونتوس، اندکی پیش از شکست 6 گله استقلال برابر العین امارات بود. آقا شما بی‌مطالعه وارد مسابقات شو لطفا!

چرا بس نمی‌کنید؟
چیزی حدود 20 روز از داربی تهران می‌گذرد، اما همچنان اظهارنظرهای عجیب برخی از پرسپولیسی‌ها ادامه دارد. آن همه جنجال راه افتاد در مورد داوری داربی و اینکه او چرا پیش از گل استقلال اجازه تعویض جلال حسینی را نداده است. از آن طرف هم تصاویری وجود داشت که نشان می‌داد چون بازی در جریان بوده، اصلا امکان تعویض وجود نداشته است. بعد از تمام این داستان‌ها، حالا تازه نوبت افشین پیروانی شده که یقه داور را بگیرد و به دیر انجام شدن تعویض اعتراض کند. ماجرا بیش از حد لوث شده، اما کاش پرسپولیسی‌ها به این سؤال جواب بدهند که مگر قرار است همه تیم‌های 10نفره دنیا، همه توپ‌ها را گل بخورند؟ آیا شما 10نفره 3 گل به استقلال نزدید؟ آیا این همه اعتراض در‌شأن پرسپولیس هست؟

مرا سرمربی تیم ملی کنید!
ساعاتی پیش از آغاز قرعه‌کشی جام‌جهانی و در شرایطی که همه دنیا در تب و تاب این مراسم بود، جواد نکونام اظهارنظر عجیبی در این مورد انجام داد. سرمربی فولاد که بعد از پیروزی 2 گله تیمش برابر نساجی در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: «نظری در مورد قرعه‌کشی ندارم. هر وقت خودم به جام‌جهانی صعود کردم، در مورد قرعه‌کشی حرف می‌زنم.» این در حالی است که میلیون‌ها ایرانی مثل همه مردم دنیا داشتند حدس و گمان می‌زدند و از این کار کلی لذت می‌بردند، اما انگار کلاس آقا جواد با بقیه فرق دارد! به هر حال نخستین برداشت از چنین جمله‌ای آن است که نکونام دوست دارد سرمربی تیم ملی شود. آیا همان‌قدر که جواد خودش را در این قواره‌ها می‌بیند، افکار عمومی هم با او موافق است؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید