• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156307
+
-

اخبار کوتاه/ددپول 3


شان لوی، کارگردان فیلم‌های «مرد آزاد» و «پروژه آدام» به دنیای مارول پا گذاشته است. او قرار است فیلم «ددپول 3» را کارگردانی کند. این برای بار دومی است که ‌شان لوی با ریان رینولدز در ساخت یک پروژه سینمایی همکاری می‌کند. به گزارش ورایتی رهت ریز و پل ورنیک که نگارش فیلمنامه دو سری اول این فیلم کمدی - اکشن را عهده‌دار شده بودند، این بار نیز فیلمنامه «ددپول 3» را با اقتباس از شخصیت کتاب‌های کمیک «مردان ایکس» خواهند نوشت. پیش‌تر لیتزی مولینو - لوکلین و وندی مولینو، نویسندگان سریال کمدی «همبرگر باب» قرار بود فیلمنامه «ددپول 3» را بنویسند که در نهایت همکاری این دو با این پروژه منتفی شد. به غیر از ریان رینولدز هنوز نام بازیگر دیگری برای ایفای نقش در «ددپول 3» تأیید نشده است. در «ددپول2» جاش برولین به جای کیبل و زازی بیتز هم در نقش دومینو بازی کرده بودند.

انتقاد از نقد

زمانی که از ساموئل ال جکسون در نشریه «ویو» درباره انتقادات کارگردانانی نظیر مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فورد کاپولا از فیلم‌های ابرقهرمانی و فیلم‌های ساخته شده توسط کمپانی مارول سؤال پرسیده شد، این ستاره فیلم‌های دنیای مارول پاسخ داد: دلیل اینکه یک‌سری از کارگردان‌ها از فیلم‌های مارول و ابرقهرمانی انتقاد می‌کنند این است که مردم به تماشای فیلم‌هایشان نمی‌روند. او در توضیح بیشتر نظر خود در این‌باره می‌گوید: فیلم‌ها، فیلم هستند، من از زمانی که یک کودک بودم به سینما می‌رفتم و فیلم تماشا می‌کردم. او در ادامه در اظهاراتی کنایه‌آمیز افزود: هنر فیلمسازی‌ برای مدت زمان طولانی اسرارآمیز بود. امروزه اما ساخت فیلم پیچیده و اسرارآمیز نیست و کودکان هم در تلفن‌‌های همراهشان می‌توانند فیلم بسازند. زمانی که ما جوان‌تر بودیم مردم به دیدن فیلم‌های وسترن می‌رفتند آنها همچنین دیدن فیلم‌های ابرقهرمانی را نیز که نوع دیگری از فیلم بود، تجربه می‌کردند. 

بالدوین ناکام

آلک بالدوین اخیرا فاش کرد که قصد داشته با همسر هالینا هاتچینز، فیلمبردار فیلم «زنگ‌زدگی» (Rust) برای ادامه ساخت این فیلم وسترن نیمه‌کاره به توافق برسد. به گزارش ورایتی، بالدوین گفت: حکمیت در این‌باره زمانی متوقف شد که همسر هالینا هاتچینز از من و سایر عوامل فیلم به‌دلیل قتل اشتباه (غیرعمد) شکایت کرد. بالدوین اینطور عنوان کرده که در درخواست حکمیت که با پافشاری وی پیگیری شد، این مسئله مطرح شده بود که فیلم «زنگ‌زدگی» تا آخر ساخته شود و بخشی از درآمد ناشی از فروش این فیلم در گیشه به‌عنوان بخشی از قرارداد پرداخت خسارت جانی هالینا هاتچینز به همسر و بازماندگان وی پرداخت شود. تولید فیلم «زنگ‌زدگی »در 21اکتبر2021، پس از یک حادثه تیراندازی با اسلحه گرم متوقف شد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید