• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15538
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/5WyR
+
-

با مردم

با مردم

@  همدلی مردم و مسئولان
سلام. لغو برجام و این عمل ترامپ نشان‌دهنده عمق عصبانیت آمریکا از استقلال و پایمردی ملت و نظام ایران اسلامی در برابر ظلم جهانی است. مسئولان باید قبل از هر اقدامی اعتماد مردم را احیا کنند تا بعد از ضرب‌الاجل 3ماهه به اروپایی‌ها، اقدامات عملی را برای توسعه برنامه هسته‌ای شروع کنیم. مطمئن باشید اگر مردم و حاکمیت همه همدل باشند، می‌توانیم روی پای خود بایستیم. در برابر این اقدام ظالمانه ترامپ یاد این جمله شهید بهشتی افتادم که گفته بود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
2132...0939

@  معلولان در جامعه پذیرفته نمی‌شوند
با سلام. این روزها معلولان به‌خاطر هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، در تنگدستی و فقر به‌سر می‌برند و جزو اقشار فقیر جامعه محسوب می‌شوند. بسیاری از معلولان علاوه بر محروم‌بودن از امکانات مادی و رفاهی زندگی چون شغل، آموزش، درمان و بهداشت مناسب، حتی به‌علت بی‌پولی قادر به تأمین دارو و وسایل توانبخشی نیستند. متأسفانه در کشور ما افراد دارای معلولیت نه‌تنها مورد تبعیض قرار می‌گیرند، بلکه از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی و انسانی خود نیز محرومند. از طرفی به‌علت عدم‌مناسب‌سازی‌ فضاهای شهری و مراکز عمومی و مسیرهای رفت‌وآمد، پل‌های عابر پیاده و ناوگان حمل‌ونقل عمومی، معلولان در جامعه پذیرفته نمی‌شوند زیرا نمی‌توانند مثل بقیه مردم به‌کار و زندگی و رفت‌وآمد و تماس‌های روزانه اجتماعی خود بپردازند.
1545...0919

  شوراها نقطه اتصال مردم و مسئولان 
با سلام. از آنجایی که شوراها به‌عنوان پارلمان شهری نمادی عینی از دمکراسی، مردمسالاری دینی و نقطه عطفی در مدیریت محلی و خدمات شهری به‌حساب می‌آیند هر یک از اعضای شورا وظیفه دارند ارتباط خود را با شهروندان حفظ کنند؛ چراکه شوراها نقطه اتصال بین مردم و مسئولان هستند. امیدواریم اعضای شوراهای اسلامی پایتخت این موضوع مهم را فراموش نکنند.
2146...0913

@  حقوق مسافران رعایت نمی‌شود
سلام بر دست‌اندکاران روزنامه همشهری. از اینکه به‌نظرات مردم در این ستون اهمیت می‌دهید، تشکر می‌کنیم. گلایه من از تأخیر پروازهای هواپیمایی است. حتما برای شما هم اتفاق افتاده و دیده‌اید که تأخیر در پرواز هواپیماها چه مشکلاتی را برای مسافران ایجاد می‌کند. اما متأسفانه شرکت‌های هواپیمایی حقوق مسافران را رعایت نمی‌کنند و اعتنایی به اجحافی که در حق مردم می‌کنند، ندارند. سازمان هواپیمایی کشوری باید با نظارت کارشناسان خود در فرودگاه‌ها از حقوق مسافران دفاع کند، تا همواره شاهد روند کاهش تأخیر پروازها در فرودگاه‌های کشور و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
حسین‌زاده از تهران

  خرابی پله برقی
با اینکه مدت‌هاست پله برقی چهارراه مینی‌سیتی در بلوار ارتش از کار افتاده است و سالمندان و معلولان برای تردد با مشکل مواجه هستند، اما متأسفانه با وجود پیگیری‌های بسیار،  مسئولان ذی‌ربط هنوز اقدامی در این خصوص نکرده‌اند. لطفا منعکس کنید.
5709...0912

  مشکل تردد پرسنل
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دست‌اندرکاران عزیز و زحمتکش روزنامه همشهری. ما پرسنل سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مسئولان این سازمان که همیشه حقوق و مزایای ما را بموقع پرداخت می‌کنند، تشکر می‌کنیم. اما مشکل اصلی من و تعدادی از همکاران تردد همه‌روزه به کرج است. باور کنید برای اینکه صبح‌ها به‌دلیل مشکل ترافیک بموقع به سرکار برسیم، مجبوریم ساعت۴:۳۰ از کرج حرکت کنیم تا بتوانیم ۷صبح ساعت بزنیم. انتظار داریم برای حل این مشکل پرسنل هم تمهیداتی بیندیشند.
8428...0990

  به فکر گرفتاران مسکن پردیس باشند
سلام. از سال90 تاکنون برای مسکن مهر پردیس در فاز11 ثبت‌نام و مبلغ درخواستی شرکت عمران پردیس را پرداخت کرده‌ایم، اما باز امروز و فردا می‌کنند. لطفا به مسئولان ذی‌ربط در وزارت راه و شهرسازی بگویید به فکر ما گرفتاران مسکن پردیس هم باشند. سال‌هاست که گروگان شرکت عمرانیم و کاری هم از دستمان برنمی‌آید.
5530...0912

  اقدامی برای میز مذاکره
سلام. می‌خواستم به مسئولان نظام عرض کنم آمریکا قصد دارد با این اقدام ایران را به میز مذاکره بکشاند و ایران را از هرگونه سلاح دفاعی ساقط کند. بهتر است مسئولان هم از برجام خارج شوند چرا‌که امیدی به اروپایی‌ها نیست. ضرر در برجام ماندن خیلی بیشتر از منافع آن است.
2286...0911

  تعرفه ویزیت پزشکان
سلام. با توجه به اینکه تعرفه ویزیت پزشکان در سال۱۳۹۷ به‌طور رسمی اعلام شده است، لذا انتظار داریم مسئولان ذی‌ربط در وزارت بهداشت به‌گونه‌ای نظارت بکنند که این تعرفه‌ها به‌استثنای مراکز و مؤسسات خیریه، در سایر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به‌صورت عادلانه و یکنواخت باشد. متأسفانه برخی مراکز درمانی و مطب‌ها بالاتر از میزان تعرفه‌های رسمی، آن هم بدون دلیل خاصی ویزیت از بیماران دریافت می‌کنند. لذا درصورت نظارت و بازرسی وزارت بهداشت و زیرمجموعه‌های آنها از اینگونه تخلفات جلوگیری خواهد شد.
6263...0938

@  نباید تصمیم شتابزده‌ای گرفته شود
هرچند آمریکا برخلاف تعهداتش عمل کرد و از برجام خارج شد، اما واکنش مسئولان عاقلانه بود. به‌نظرم دستگاه دیپلماسی باید به‌خاطر این عهدشکنی، اعتبار دولت آمریکا را در سطح جهان هدف قرار بدهد. در شرایط فعلی رویکرد عاقلانه دولت خوب بود. البته نباید تصمیم شتابزده‌ای گرفته شود، ولی منفعل هم نباید بود.
5874...0919

لطفا نظرات خود را درباره مطالب روزنامه با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید