• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 8 اسفند 1400
کد مطلب : 155081
+
-

دستاوردهای 180روزه

نمایشگاه
دستاوردهای 180روزه

نمایشگاه دستاوردهای ۱۸۰روزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز، شنبه هفتم اسفند با حضور حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت و جمعی از مدیران کشور افتتاح شد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این نمایشگاه با رویکرد تبیین دستاوردها و خدمات 6ماه اخیر، بررسی چالش‌ها، معرفی اهداف و برنامه‌های آتی و واکاوی و آسیب‌شناسی اهداف و چشم‌انداز پیش رو به‌مدت ۲هفته در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.
نمایشگاه دستاوردها، در ۳۲بخش، با مشارکت معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میزبان همه اقشار مردم، اهالی رسانه، فعالان اقتصادی، اصناف کارگری و کارفرمایی و مدیران است و در حاشیه آن نشست‌های تخصصی، همایش‌های مطبوعاتی معاونان و مدیران وزارتخانه، رویدادها، تورهای رسانه‌ای و... نیز برگزار می‌شود.
همچنین در این نمایشگاه که در ساختمان وزارت کار واقع در خیابان آزادی برگزار می‌شود، همه معاونت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای غرفه و نماینده بوده و ضمن پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، اطلاعات مربوط به خدمات هر معاونت در 6ماه گذشته را نیز اطلاع‌رسانی می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :