• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 7 اسفند 1400
کد مطلب : 154927
+
-

تمیروف در تیررس پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی به توافق رسیده و سرخ‌پوشان امیدوارند طلسم عدم‌جذب مهاجم درنهایت شکسته شود

پروژه جذب مهاجم خارجی توسط پرسپولیس بارها با مشکل مواجه شده اما به‌نظر می‌رسد این طلسم در حال شکسته شدن است. آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی به نام «شیرزود تمیروف» به توافق نهایی دست یافته‌اند و قرار است این بازیکن ٢٣ساله که سابقه حضور در لیگ قهرمانان و پوشیدن پیراهن پاختاکور‌ و نسف‌قارشی را نیز در کارنامه دارد، با حضور در تهران پای میز مذاکره نهایی با پرسپولیس بنشیند و قراردادش را به امضا برساند.
تمیروف در ترانسفرمارکت 350هزار یورو ارزشگذاری شده و نکته مثبت در مورد او نسبت به سایر گزینه‌های بررسی‌شده، سن پایین این بازیکن است. بازیکن 185سانتی‌متری مدنظر پرسپولیسی‌ها توانایی بازی در پست وینگر چپ، راست و مهاجم مرکزی را دارد و یحیی گل‌محمدی امیدوار است با جذب این بازیکن، قدرت تازه‌ای به خط حمله تیمش بدهد.
سایت «چمپیونات» ازبکستان هم 3روز پیش اشاره کرده بود که تمیروف گزینه اصلی انتقال به باشگاه پرسپولیس است. دیروز اما سایت ترانسفرمارکت از جسور حکیموف مهاجم ازبکستانی که اکنون بازیکن آزاد است و باشگاهی ندارد هم به‌عنوان یکی از گزینه‌هایی که به پرسپولیس معرفی شده نام برد. او سابقه بازی در تمام رده‌های سنی تیم ملی ازبکستان را دارد و می‌تواند به‌صورت رایگان به پرسپولیس منتقل شود. ارزش این مهاجم 150هزار یورو است ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که تمیروف گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله است که قرار بود شب گذشته وارد ایران شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید