• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 30 بهمن 1400
کد مطلب : 154165
+
-

خبرهای کوتاه/ماجرای نارضایتی


محمدمهدی همت، فرزند شهید همت نسبت به برخی اخبار غیررسمی، شایعه نارضایتی همسر شهید باکری از فیلم «موقعیت مهدی»  واکنش نشان داد.
به گزارش همشهری، پس از توفیق فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای مثبتی که این فیلم از منتقدان، داوران و مخاطبان این رویداد دریافت کرد، شایعه‌ای مبنی ‌بر عدم‌رضایت همسر شهید مهدی باکری در فضای مجازی منتشر شد که محمدمهدی همت از پیگیری موضوع خبر داد.
در متن توییت محمدمهدی همت، فرزند شهید همت آمده است:
«‌خبری مبنی بر نارضایتی همسر شهید مهدی باکری از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و درخواست جلوگیری از اکران عمومی فیلم توسط ایشان در برخی رسانه‌ها در حال انتشار است. با ایشان صحبت کردم، خبر را تکذیب کردند و فرمودند: کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود.»

هشدار کاپولا 

فرانسیس فورد کاپولا فیلم‌های خوب استودیویی مانند «تل ماسه» و «زمانی برای مردن نیست»‌ را شبیه هم خواند.
به گزارش ورایتی، فرانسیس فورد کاپولا به‌تازگی در مصاحبه‌ای که با مجله GQ انجام داده، از وضعیت استودیوهای هالیوود و فیلم‌های تولیدی آنها و یکنواختی تولیدات مارول اظهار تأسف کرده است.
کاپولا گفت: «قبلا فیلم‌‌های استودیویی وجود داشت. اکنون فیلم‌های مارول وجود دارد و فیلم مارول چیست؟ فیلم‌هایی که بارها و بارها و بارها و بارها از روی یک الگوی اولیه ساخته می‌شود تا متفاوت به‌نظر برسد.»
این کارگردان  گفته است: «علت این شباهت فیلم‌ها ریسک‌نکردن در تولید است. وقتی اسکورسیزی می‌گوید فیلم‌های مارول سینما نیستند، حق دارد.»

اسکار با واکسن 

واکسیناسیون در مراسم اسکار الزامی شد.  به گزارش نیویورک‌تایمز، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اعلام کرد: تمامی نامزدها و میهمانان حاضر در مراسم نود‌و‌چهارمین دوره این جوایز در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون و حداقل 2بار تست منفی‌PCR  برای شرکت در این مراسم هستند.
البته گروه‌های اجرای موسیقی‌ یا میهمانان ویژه اعطاکننده جوایز اسکار که در مراسم حضور خواهند داشت، نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون ندارند اما باید تست کرونا بدهند.
پیش از این برخی منابع خبری نزدیک به آکادمی اعلام کرده بودند حضور در مراسم اسکار ۲۰۲۲ نیاز به واکسیناسیون برای شرکت‌کنندگان نخواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید