• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 21 بهمن 1400
کد مطلب : 153567
+
-

خبر/ مدال افتخار انقلاب بر گردن «برج آزادی» آویخته می‌شود

به‌مناسبت گرامیداشت چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران، مدال افتخار انقلاب بر گردن برج آزادی آویخته می‌شود. به گزارش همشهری،  سازمان زیباسازی شهر تهران به‌منظور نمایش دوباره ایستادگی مردم ایران در مقابل فتنه‌اندازی جریان‌های معاند، شامگاه پنجشنبه 21بهمن ماه با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، برای نخستین‌بار جشن «مدال افتخار» را در میدان آزادی برگزار می‌کند. در این مراسم تمام اقوام ایرانی با لباس‌های محلی در کنار یکدیگر جمع می‌شوند تا نوای قدرتمند «الله‌اکبر» را در تمام کشور طنین‌انداز کنند. سالار عقیلی هم در مراسم «مدال افتخار» حضور دارد و آهنگ محبوب و مردمی «وطنم» را اجرا می‌‌کند. در این برنامه نوای «الله اکبر» با شمارش معکوس به‌صورت ویدئو‌مپینگ روی برج آزادی طنین‌انداز شده و برنامه با اجرای نمایش آتش‌بازی ادامه پیدا می‌کند.
 
سند میدان آزادی به‌نام شهرداری تهران صادر شد
به گزارش همشهری، از سوی دیگر، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران اعلام کرد که سند بخشی از میدان آزادی به‌نام شهرداری تهران صادر شد و با این کار حدود 2700متر از این میدان متعلق به شهرداری است.
حسن محمدحسن‌زاده گفت که این کار در راستای حفظ و صیانت از اموال شهرداری تهران و حفظ حقوق بیت‌المال انجام شده است. او در ادامه عنوان کرد: «با هماهنگی معاون دادستان، رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی، منابع طبیعی استان تهران و همچنین بازپرس ویژه در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی طرشت، سند مالکیت قسمتی از اتوبان شیخ فضل‌الله به مساحت بیش از ۳۶۰۰متر، سند کاداستر نخستین پارک در منطقه طرشت به مساحت ۱۲۵۰۰متر، سند مالکیت قسمتی از تره‌بار صادقیه در محدوده طرشت، به نام شهرداری تهران صادر می‌شود.» حسن‌زاده با بیان اینکه تثبیت قسمتی از اتوبان حکیم به مساحت بیش از ۳۱هزار مترمربع هم‌اکنون در حال انجام و در مراحل پایانی صدور سند است، تأکید کرد: «دریافت سند مالکیت بخش‌های باقیمانده اتوبان‌های همت، شیخ فضل‌الله، حکیم، شهرک ژاندارمری، خیابان واقع شده در شنکوب، تره‌بار آزادی و همچنین قسمت شمالی تره‌بار صادقیه در دستور کار این سازمان قرار دارد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید