• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 12 بهمن 1400
کد مطلب : 152672
+
-

اخبارکوتاه/ پاسخ غریب‌آبادی به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه

معاون امور بین‌الملل قوه‌قضاییه در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه فرانسه درباره 2نفر از محکومان و تهدید به اعمال فشار بر ایران برای آزادی آنها، گفت: تفاوت ایران با فرانسه در این است که ما با مجرمان وفق قوانین برخورد می‌کنیم، اما فرانسه از جانیان و تروریست‌ها حفاظت و پذیرایی می‌کند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی افزود: حضور آزادانه و فعالانه برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین در این کشور، موید این موضوع است.

   رایزنی بایدن با امیر قطر درباره ایران
خبرگزاری رویترز به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد موضوع ایران یکی از محورهای رایزنی رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار دیروز با امیر قطر بوده ‌است. به‌گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه قطر چند روز پیش از سفر امیر قطر به آمریکا، به تهران سفر و با مقام‌های کشورمان دیدار کرده بود.

   خوی گانگستری آمریکا در اعمال تحریم
یک کارشناس آمریکایی مسائل بین‌الملل گفت: تحریم‌های آمریکا با ذهنیتی گانگستری وضع می‌شود و کاخ سفید برای تحریک مردم علیه دولت‌هایشان از تحریم استفاده می‌کند. بردلی بلانکنشیپ در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این رفتار چیزی شبیه فیلم‌های مافیایی است که در آن گانگسترهایی که با هم دشمنی دارند، خانواده دشمن خود را به‌عنوان اهرم فشار می‌ربایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید