• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 9 بهمن 1400
کد مطلب : 152253
+
-

خبرهای کوتاه/ راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم یمن

خبرهای کوتاه/ راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم یمن

نمازگزاران تهرانی روز گذشته همزمان با سایر شهرهای کشور پس از اقامه نمازجمعه، در اعتراض به جنایات ائتلاف‌سعودی‌ در یمن راهپیمایی کردند. به‌گزارش فارس، راهپیمایان در این مراسم، با شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» خشم خود را از حدود 7سال کشتار بی‌وقفه مردم یمن اعلام کردند.

   به رئیسی بی مهری شد
سید احمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران  گفت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه از سفرهای کلیدی بود که به این سفر پرفایده بی‌مهری شد. به گزارش ایسنا، خاتمی افزود: رئیس‌جمهور دراین سفر حدود 18هدف داشت و به تمام این اهداف دست یافت. با آمریکا هم تا وقتی که آدم نشده رابطه نداریم؛ باید همه تحریم‌ها لغو شود و نه تعلیق.

  آغازبه‌کار پویش «پرچم افتخار»
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پویش «پرچم افتخار» آغاز به کار کرد. پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب از مردم ایران و به‌ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت کرد از نصب پرچم ایران در سردر خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان، تقدیم و با هشتگ #پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز، منتشر کنند.

  دعوت از علی اف برای سفر به ایران
وزیر امورخارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آذربایجانی خود، مراتب دعوت سیدابراهیم رئیسی از رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برای سفر به ایران را به جیحون بایرام‌اف ابلاغ کرد. به‌گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو با اشاره به سفر قریب‌الوقوع گروه دوستی پارلمانی کشورمان به باکو، ابراز امیدواری کرد همکاری میان پارلمان‌های 2کشور به موازات همکاری‌ها در سایر عرصه‌ها توسعه و گسترش یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید