• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151692
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mZJX9
+
-

نکته بازی/ بین این دو‌تا فرق هست


یحیی گل‌محمدی 2 استوری جداگانه گذاشته؛ در یکی از آنها به حمایت از جلال حسینی برخاسته و در دیگری از رضا اسدی پشتیبانی کرده است. جلال یک رکورد شکسته، اما حمایت از رضا اسدی به‌خاطر غائله‌ای است که بعد از اتفاق عجیب بازی با فولاد رخ داد. هافبک پرسپولیس تنها 2دقیقه بعد از حضور در میدان به‌اصطلاح «برید» و روی زمین افتاد؛ در حدی که او با کمک دیگران از جای خودش بلند شد! طبیعتا این مسئله با انتقادات زیادی همراه شد. متوجه هستیم که یحیی هم در حمایت از این بازیکن دارد به وظیفه معلمی‌اش عمل می‌کند، اما فقط کافی است او به فرق 2 تصویری که گذاشت، توجه کند؛ جلال در 40سالگی 90دقیقه می‌درخشد، اما رضا اسدی... چرا مردم نباید شاکی باشند؟


سردار آزمون دوم فوتبال ایران
پیوستن سردار آزمون به بایر لورکوزن باعث شد یکی از دائمی‌ترین شایعات فوتبال ایران به پایان برسد. به این ترتیب تا اطلاع ثانوی از شر حرف و حدیث‌ها در مورد اینکه سردار قصد دارد به این تیم یا آن تیم برود، خلاص خواهیم شد. با این حال، به‌نظر می‌رسد ‌اللهیار صیادمنش جای خالی آزمون را پر خواهد کرد. مهاجم مستعد فوتبال کشورمان که دوران درخشانی را در زوریا لوهانسک اوکراین پشت سر گذاشت، هم‌اکنون تحت قرارداد فنرباغچه است و باشگاه ترکیه‌ای باید در مورد او تصمیم بگیرد. در این میان موجی از شایعات در مورد پیوستن این بازیکن به تیم‌های مختلف ازجمله هال‌سیتی انگلستان وجود دارد و هر ساعت یک خبر کلافه‌کننده جدید به گوش می‌رسد. امیدواریم تعیین تکلیف صیادمنش دیگر 10‌سال طول نکشد!


از بام تا شام با محمدحسن
پرسپولیس وسط بازی با فولاد بود که خبر رسید پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته شده است. چرا؟ به‌خاطر بدهی به اوساگونا؛ یکی دیگر از بازیکنان عجیب و غریبی که در دوران محمدحسن انصاری‌فرد به پرسپولیس پیوست و با بدترین عملکرد ممکن، حالا در فیفا سرخ‌پوشان را محکوم کرده است. البته طلب او به نسبت بقیه خسارات هنگفتی که پرسپولیس متحمل شده، خیلی چشمگیر نیست و با 100هزار دلار می‌شود سر و ته قضیه را هم آورد (همین خودش می‌شود حدود 3میلیارد ناقابل)؛ نکته اما استمرار چشمگیر اخبار در مورد فتوحات محمدحسن انصاری‌فرد در دوره مدیریت 6‌ماهه‌اش در این باشگاه است. شب قبل از ماجرای اوساگونا هم خبر وصول شکایت 930هزار یورویی بوژیدار رادوشوویچ منتشر شده بود. به این می‌گویند از بامدادان تا شامگاهان، با محمدحسن انصاری‌فرد!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید