• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151690
+
-

ستاره/ 2فیلم، 2 ستاره

سال2022 تعداد فیلم‌هایی که با استفاده از تعداد زیادی از ستارگان ساخته و اکران خواهند شد نیز کم نیستند، از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم‌های بابیلون و شیشه‌های کانتربوری اشاره کرد.

بابیلون؛ مرز صامت و ناطق

علاقه‌مندان به آثار دامین شازل نزدیک به یک سال در انتظار ساخت و اکران فیلم جدید دامین شازل با نام «بابیلون» هستند. داستان این فیلم در دورانی می‌گذرد که فیلم‌های ناطق در حال جایگزین شدن با فیلم‌های صامت هستند. در این فیلم مارگو رابی در نقش بازیگر قدیمی دوران فیلم‌های صامت و آغاز دوران سینمای ناطق  در کنار برد پیت بازی می‌کند. لی جون لی نیز در این فیلم در نقش آنا می وونگ، اولین بازیگر آمریکایی دارای اصالت چینی، هالیوود بازی می‌کند. کاترین واترستون، توبی مگوایر، ژان اسمارت، اسپایک جوزف اولیویا وایلد، غلی و مکس مینگلا، سایر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در روز کریسمس و در 25دسامبر2021 در سینماهای آمریکا اکران شد.

شیشه کانتربوری

«شیشه کانتربوری» به احتمال زیاد نام فیلم بعدی دیوید او راسل خواهد بود. این فیلم به احتمال زیاد در 4نوامبر سال2022 اکران خواهد شد. بر اساس خلاصه‌ای که از داستان این فیلم ارائه شده است، شیشه کانتبربوری درباره داستان شراکت عجیب یک دکتر و یک وکیل است. در این فیلم نیز ستارگان بزرگی نظیر مارگو رابی، کریستین بیل، جان دیوید واشنگتن، رمی مالک، زوئه سالدانا، رابرت دنیرو، مایک میرز، تیموتی اولیفانت و تیلور سوئیفت نقش‌آفرینی می‌کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید