• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
یکشنبه 3 بهمن 1400
کد مطلب : 151620
+
-

همکاری شهرداری تهران و‌ UNDP در زمینه تفکیک پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بر همکاری با برنامه عمران سازمان ملل متحد به‌منظور ارتقای مدیریت پسماند شهر تهران تأکید کرد. به گزارش همشهری، در نشستی که با حضور مدیران ‌عامل چند شرکت تجاری، مدیران سازمان پسماند و نمایندگان برنامه عمران سازمان ملل متحد برگزار شد، بر لزوم گسترش تعاملات سازنده برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأکید شد.
محمدمهدی عزیزی، مدیرعامل سازمان در این نشست گفت: تفکیک از مبدأ، کاهش تولید پسماند و ارتقای فرهنگ شهروندی در این زمینه، یکی از بخش‌های سند تحول مدیریت پسماند شهر تهران است که در همین راستا، این سازمان ضمن آموزش فرهنگ‌سازی‌ به‌طور مستمر و ارتقای مشارکت مردمی در حوزه تفکیک در مبدأ، همواره ابزار و تجهیزات اجرایی در این زمینه را به‌کار می‌گیرد.
او در ادامه خواستار انتقال دانش، تجربه و ارائه تجهیزات مدیریت بهینه پسماند از سوی برنامه عمران سازمان ملل متحد (UNDP) به این سازمان شد و افزود: تفکیک پسماند و انتقال مخازن زباله به مبادی تولید یکی از محورهای همکاری سازمان مدیریت پسماند با برنامه عمران ملل متحد است. البته نشست‌های کارشناسی برای اجرایی‌کردن این موضوع بین سازمان پسماند، UNDP و شرکت‌های مورد نظر برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :