• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 17 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15148
+
-

جادوگر رشت را ترک کرد

قصه کریمی و سپیدرود به پایان رسید

جادوگر رشت را ترک کرد

روزهای خوش کریمی و سپیدرود خیلی زود به پایان رسید. محبوبیت جادوگر حالا در رشت وصف ناپذیر است چرا که رشتی ها به هدف خود یعنی بقا در لیگ‌برتر دست یافت. هر چند ظاهرا مدیران این باشگاه نیز به هدفشان برای کنار گذاشتن کریمی رسیده‌اند.
روز شنبه در حالی که پیش‌بینی می‌شد تفاهمی بین کریمی و باشگاه سپیدرود رخ ندهد و شاهد جنجال جدیدی باشیم، علی کریمی در جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره، کادر فنی، مالک و تنی چند از معاونین باشگاه سپیدرود داشت، طبق پیش‌بینی‌ها به تفاهم نرسید اما برای جلوگیری از پیگیری‌های حقوقی بعدی، به تسویه حساب خود و کادر فنی بسنده کرد و در صورتی که مسئولان باشگاه سرخپوش رشتی به‌وعده خود عمل کنند به‌طور رسمی ماجرای جادوگر و سپیدرود پایان می‌یابد. 
در این جلسه مدیران باشگاه سپید رود تمامی پیشنهادهای کریمی را وتو کردند و در ادامه همچنین پیشنهاد فسخ قرارداد آنالیزور و مسئول رسانه‌ای او را نیز دادند که این دو مورد پایانی تصمیم‌گیری را برای کریمی تسهیل کرد و او متنی را که قرار بود به صورتجلسه تبدیل شود را پاره کرد تا جلسه خاتمه یابد. 
کریمی در این جلسه پیشنهاد جذب بازیکن خارجی، دستیار خارجی و همچنین برگزاری اردو خارج از کشور را مطرح کرد که تمامی این پیشنهادات را اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه به‌دلیل مشکلات ارزی رد کردند و تنها اردوی خارج از کشور را در صورت هزینه‌های برابر با اردو داخلی تایید کردند و در ادامه نیز بودجه فصل اینده این باشگاه را 10میلیارد اعلام کردند. 
کریمی در پایان این جلسه 5ساعته اعلام کرد در صورتی که تسویه حساب او را انجام دهند و با اعضای کادر فنی نیز تسویه حساب به صورت نقدی انجام دهند حاضر خواهد بود مبلغ قرار داد دو فصل آتی را به این باشگاه ببخشد. مبلغی که باشگاه سپیدرود می‌بایست با کریمی و کادر‌فنی او تسویه کند حدود 700میلیون تومان می‌شود که در صورت پرداخت این رقم کریمی از 3میلیارد مبلغ قرارداد دو فصل آتی خود صرفه نظر خواهد کرد. 
کریمی علت عدم همکاری خود با سپیدرود را اینگونه مطرح کرد: «باشگاه یک‌سری موارد و پیشنهاد‌های جدیدی را مطرح کرد که با اختیارات تام سرمربی منافات داشت، به همین دلیل اعلام کردم با این شرایط جدید به فعالیتم در سپیدرود ادامه نخواهم داد. خدا را شکر می‌کنم که در این مدت شرمنده هواداران سپیدرود و مردم استان گیلان نشدم و برای این تیم بهترین‌ها را در ادامه آرزو دارم.»
باشگاه رشتی‌ها نیز با صدور اطلاعیه‌ای به شرح جلسه نهایی با کریمی پرداخت و با تاکید بر اختلاف طرفین بر سر حضور دو تن از دستیاران او (آنالیزور و مسئول رسانه‌ای) در باشگاه علت اصلی جدایی جادوگر را همین موضوع اعلام کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید