• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 29 دی 1400
کد مطلب : 151271
+
-

خبر آخر/پیروزی هندبال ایران بر استرالیا

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد استرالیا را شکست دهد. هندبالیست‌های کشورمان روز گذشته در اولین گام از مرحله گروهی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، موفق شدند استرالیا را با نتیجه ۳۲ بر ۱۰ شکست دهند. شاگردان «مانوئل مونتایا فرناندز» از همان ابتدا قدرت خود را به تیم حریف دیکته کردند.

رهایی ۳ مادر باردار از محاصره برف
سلیمان جعفرزاده، رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: دیروز و با تلاش تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر، 3مادر باردار روستایی از محاصره برف و کولاک رهایی یافتند. این مادران باردار با مشارکت امدادرسانان هلال احمر و راهداران به مرکز درمانی شهرستان انتقال یافتند. این مادران باردار در روستاهای «دلو حسن»، «بسیط» و «آلاقیه» شهرستان هشترود سکونت داشتند و طی 3عملیات مجزا به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.

حوزه هنری، ممیزی جدا از وزارت ارشاد ندارد
حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به برخی از انتقادها در خصوص عملکرد حوزه هنری درباره اکران برخی فیلم‌ها در سینماهای حوزه گفت: ممیزی بیش از تغییرات مورد نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اکران فیلم‌ها نداریم. برخی از فیلم‌ها به‌دلیل شرایط کرونایی در صف پخش قرار دارند و بحث عدالت را در پخش فیلم‌ها رعایت می‌کنیم. وی در خصوص موضوعات مطرح درباره فیلم بی‌همه چیز گفت: برخی صحبت‌ها که از سوی تهیه‌کننده این فیلم مطرح شده، نادرست است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید