• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 27 دی 1400
کد مطلب : 150995
+
-

گل‌زن / بازگشت فرشته

الهام محمودی  |  روزنامه‌نگار

انتخاب سرمربی تیم‌ملی فوتسال زنان بسیار پرحاشیه بود اما جنجال بزرگ‌تر سر انتشار لیست بازیکنان و دعوت نکردن از چند بازیکن شاخص به راه افتاد. در ابتدا نام نسیمه غلامی، سهیلا ملمولی و فرشته کریمی در فهرست نبود و شدت اعتراضات باعث شد سرمربی تیم ملی فرشته کریمی را که در کویت توپ می‌زند، به تیم فرا بخواند. اما دعوت نشدن سهیلا ملمولی که نامزد عنوان بهترین بازیکن زن فوتسال جهان شده، همچنان مبهم است و فروزان سلیمانی پاسخ مشخصی برایش ندارد. می‌گویند او دل خوشی از هم‌ولایتی‌های خودش در تیم رقیب یعنی پالایش نفت آبادان ندارد. شاید برای همین هیچ بازیکنی از آن تیم را شایسته حضور در اردو نمی‌داند.

زنجیره انتقال کرونا
یک بازیکن کرونایی در فوتسال زنان، کل لیگ و تیم ملی را به هم ریخت. این بازیکن که عضو تیم نصر فردیس است، ابتدا 3نفر از هم‌تیمی‌هایش را مبتلا کرد. هیچ‌کدام از این بازیکنان نمی‌دانستند مبتلا شده‌اند و مقابل مس رفسنجان به میدان رفتند و حتی به پیروزی هم رسیدند. ولی آنها علاوه بر انتقال ویروس به یاران حریف، در فرودگاه هم با تیم پالایش نفت آبادان دیدار کردند. خوش‌وبش بازیکنان در فرودگاه، بازیکنان این تیم را هم درگیر کرد. نتیجه این بی‌احتیاطی، تست مثبت 3بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی است. مقصر کیست؟ مسئولان تیم نصر فردیس می‌گویند طبق آیین‌نامه سازمان لیگ هر دو هفته یک‌بار تست داده‌اند و مشکلی نبوده است.

سرمربی موقت
در نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان که پس از 2سال تشکیل شده است رئیس فدراسیون و نایب‌‌رئیس زنان برای معارفه کادر فنی حاضر شدند اما سایت فدراسیون صحبت‌های عزیزی‌ خادم را منتشر نکرد و گفته می‌شود رئیس فدراسیون در آن دیدار اظهارنظر عجیبی داشته است. او گفته سرمربی جدید به‌صورت موقتی در این سمت مشغول به‌کار است و احتمال تغییر بعد از تورنمنت کافا وجود دارد. در جلسه اخیر هیأت‌‌رئیسه، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان مطرح نشده است و این اتفاق روی صحبت‌های عزیز‌ی‌خادم صحه می‌گذارد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید