• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 27 دی 1400
کد مطلب : 150984
+
-

نکته بازی/ از چی حمایت می‌کنید؟


نمی‌دانــیم مـحمدحـسیـن کنعانی‌ زادگان به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهد شد یا به‌خاطر آن داستان معروف فایل صوتی خط می‌خورد. اینکه با او چه برخوردی باید صورت بگیرد، یک بحث مفصل دیگر است. با این حال اتفاق عجیبی که در این ماجرا رخ داد، حمایت یحیی گل‌محمدی از این مدافع پرحاشیه بود. شاید سرمربی پرسپولیس احساس وظیفه کرده از بازیکنی که زمانی در این تیم شاگردش بوده حمایت کند، اما آیا یحیی به رفتاری که کنعانی کرده توجه داشته است؟ شما می‌توانید هر قضاوتی در این مورد داشته باشید، با این حال سرمربی پرسپولیس باید ‌شان حقوقی جایگاهی را که در اختیار دارد درنظر بگیرد. برای او خوب نیست که بلیتش را بابت چنین چیزهایی بسوزاند. یک موقع صحبت از حق و عدالت است، اما حالا چه؟


هر روز که بگذرد سخت‌تر می‌شود
یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های سالیان اخیر فوتبال ایران، بدون تردید داستان گل‌گهر و 3 شکست انضباطی این تیم برابر استقلال، سپاهان و پیکان بوده است. حکمی که کمیته انضباطی در این مورد صادر کرده حسابی محل بحث شده است، چرا که تأثیر جدی در جدول دارد. حالا گل‌گهر به کمیته استیناف شکایت کرده و سه‌شنبه گذشته هم جلسه گوش دادن به توضیحات باشگاه‌های مختلف برگزار شد. با این حال دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب
 (عصر یکشنبه) خبری از صدور حکم کمیته استیناف نبوده است. می‌دانیم که صدور حکم در این پرونده کار بسیار دشواری است و هر رایی که استیناف بدهد یک عده شاکی خواهند شد، اما تأخیر بیش از حد هم روا نیست. هر روز که بگذرد و شرایط جدول حساس‌تر شود، قطعا صدور حکم هم سخت‌تر خواهد شد.


درست بروید، درست برگردید
بعد از برگزاری یک دور از مسابقات جام حذفی و نیز بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، فوتبال باشگاهی ایران وارد تعطیلات نیم‌فصل خواهد شد و همه‌‌چیز در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد تا 2 بازی مهمش را برابر عراق و امارات برگزار کند. در همین راستا فرهاد مجیدی هم موافقت کرده 2 بازیکن خارجی این تیم یعنی رودی ژستد و کوین یامگا برای گذران تعطیلات به کشور خودشان برگردند. مجیدی اما باید دعا کند اتفاق مربوط به خارجی‌های قبلی استقلال برای این دو نفر تکرار نشود. در این سال‌ها هر بار خارجی‌های استقلال اعم از پاتوسی، تیام، دیاباته، میلیچ و... به مرخصی رفتند، یا چاق برگشتند، یا دیر برگشتند یا اصلا برنگشتند! الان هم که یامگا و ژستد در این تیم جا افتاده‌اند و حیف است اگر خراب شوند.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید