• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 26 دی 1400
کد مطلب : 150943
+
-

روی خط سیاست/ انتقام حتمی است

تأکید مجدد رهبر معظم ‌انقلاب بر موضوع «تقاص از قاتلان شهید سلیمانی» و همچنین اظهارات فرمانده‌کل سپاه مبنی بر اینکه انتقام سردار سلیمانی یک «استراتژی» و «آرمان» است، نشان می‌دهد گذشت زمان موجب فراموشی موضوع انتقام از قاتلان سردار دل‌ها نخواهد شد. به‌گزارش فارس، این درحالی است که در روزهای اخیر نیز پویانمایی برگزیده پویش «قهرمان» که به موضوع انتقام از قاتلان شهید سلیمانی پرداخته، بازتاب گسترده‌ای درمیان رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکایی داشته‌است. این پویانمایی که با عنوان «انتقام حتمی است» توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شد، به ابعاد موضوع انتقام خون شهید سلیمانی می‌پردازد. بر این اساس جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» درباره انیمیشن «انتقام حتمی است»، عنوان‌کرد: ما به‌تازگی از این موضوع مطلع شده‌ایم و درحال بررسی آن هستیم. هر تهدیدی ازسوی ایران را کاملا جدی می‌گیریم.

   دروغ‌های بی‌پایان علیه مجلس یازدهم
علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شایعه منتشر‌شده در فضای‌مجازی درباره فوت آقای قالیباف توسط یک عنصر نامطلوب، دروغ محض است. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دروغ‌پراکنی یکی از معاندان در توییتر علیه رئیس‌مجلس، افزود: عده‌ای بدون اینکه خسته شوند، جنگ رسانه‌ای و روانی علیه مجلس شورای اسلامی راه انداخته‌اند و مطالب دروغ علیه نمایندگان منتشر می‌کنند. متأسفانه هر لحظه، هر دقیقه و هر ثانیه یک دروغ علیه مجلس یازدهم منتشر می‌شود و می‌کوشند افکارعمومی را فریب دهند، اما غافل از اینکه نمایندگان مجلس برای خدمت به مردم و عهدی که از روز اول با مردم برای خدمت بسته‌اند، هیچ‌گاه اسیر این حواشی‌‌ نخواهند شد.

   صحبت از «استیضاح وزرا» زود است
نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مطرح‌شدن زمزمه استیضاح برخی از وزرا، گفت: تأکید هیأت رئیسه و رئیس مجلس این است که برای استیضاح وزرا زود است و باید به آنان فرصت دهیم برنامه‌های خود را اجرا کنند و درصورتی‌که تغییر مثبتی در عملکردشان مشاهده نشد، نمایندگان می‌توانند سراغ استیضاح وزرای ناکارآمد بروند. به‌گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا افزود: مردم گله‌مندی‌های زیادی، به‌ویژه درباره وضعیت اقتصادی کشور دارند و مطالبه بحق‌شان این است که مسئولان مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها را برطرف کنند.

   کمیسیونی برای پیگیری ابعاد حقوقی ترور سردار دل‌ها
رئیس فراکسیون حقوق‌بشر مجلس از تشکیل کمیسیون مشترک ایران و عراق برای پیگیری ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی خبرداد. به‌گزارش تسنیم، زهره الهیان با اشاره به آخرین پیگیری‌های حقوقی درباره ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: کمیته حقوق‌بشر مجلس از سال‌گذشته و همزمان با تشکیل پارلمان یازدهم 5جلسه درباره بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی با مسئولان مربوطه برگزار کرده‌است. وی با بیان اینکه کیفرخواستی 300صفحه‌ای ‌علیه عاملان ترور سردار سلیمانی تدوین شده‌‌است، اضافه‌کرد: 2هزار صفحه مستندات درباره این ترور تدوین شده که وزارت امورخارجه درحال پیگیری این موضوع است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید