• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 23 دی 1400
کد مطلب : 150761
+
-

با مردم/ وضعیت گاردریل‌های اتوبان یادگار بسیار بد است

چندین‌بار درخصوص وضعیت بسیار نامناسب گاردریل‌های اتوبان یادگار امام از محدوده پل مرزداران تا اتوبان چمران پیغام داده‌ام، واقعا هیچ مسئولی در شهرداری منطقه۲ این وضعیت را نمی‌بیند؟
گلی از تهران

  آموزشیاران نهضت سوادآموزی استخدام رسمی شوند
هنوز هستند کسانی که به‌خاطر رضای خدا و کمک به مردم در مناطق دورافتاده با سختی و مشقت فراوان به مناطق صعب‌العبور و بد آب و هوا می‌روند تا فرزندان این کشور از نعمت سواد بهره‌مند شوند. جا دارد که این افراد به استخدام رسمی آموزش‌و‌پرورش درآیند تا علاوه بر تشویق برای ادامه این عمل انسان‌دوستانه از مزایای این نوع استخدام بهره‌مند شوند.
خامسیان از کرمان

  عبور و مرور ماشین‌های ترانزیت از محور کرج-تهران ممنوع شود
از رانندگانی هستم که به واسطه شغلم که رانندگی است، مرتب در مسیر تهران – کرج تردد دارم. متأسفانه بسیاری از اوقات وانت‌بارهای سنگین و همین‌طور کامیون‌هایی که از کشورهای همسایه می‌آیند در طول روز در این جاده در رفت‌وآمد هستند درحالی‌که این کار خلاف قانون است. همین خلاف باعث ایجاد ترافیک و راهبندان‌های سنگین در جاده‌ای می‌شود که به‌خودی خود دارای ترافیک دائمی است. از مسئولان خواهشمندم به این موضوع رسیدگی کنند.
ابهری از تهران

  پایانه تاکسی فاز یک اندیشه احیا شود
پایانه تاکسی در انتهای بلوار دنیامالی واقع در فاز یک شهر‌اندیشه شهریار چندین سال است که تعطیل و به حال خود رها شده است. متأسفانه شهرداری‌ نه اقدامی جهت تغییرکاربری این پایانه می‌کند نه ساخت بازار روز.
 یک شهروند از شهراندیشه

   قیمت‌های سرسام‌آور پیش‌فروش قبر در اهواز!
تا همین چند وقت پیش قیمت پیش‌فروش قبر در اهواز 5/3 میلیون تومان بود اما حالا به 5/11 میلیون تومان رسیده است! واقعا این افزایش قیمت برای چیست؟ اینکه دیگر به مواداولیه و واردات و صادرات ‌ ربطی ندارد؟
 نعمتی از اهواز

  سامانه پرداخت اینترنتی عوارض بزرگراه‌ها مشکل دارد
پرداخت عوارض بزرگراه‌ها از طریق سامانه اینترنتی کلافه‌کننده است. در بیشتر مواقع سامانه یا باز نمی‌شود و یا اعلام خطا می‌کند. از مسئولان درخواست می‌کنیم مشکلات این سامانه را برطرف کنند.
خامسی از تهران

  کار پیمانکاران آسفالت در شهرها نیازمند نظارت جدی است
خیابان‌ها و کوچه‌ها با هزینه زیاد آسفالت می‌شوند ولی با نخستین باران یا سیل سطحی تخریب می‌شوند. باید پرسید که چرا در کشور ما اینگونه می‌شود و در کشورهای توسعه یافته آسفالت در سرما و گرما ده‌ها سال دوام می‌آورد. 2علت اساسی دارد: اول اینکه استانداردی برای کیفیت آسفالت‌ها وجود ندارد و اگر وجود دارد رعایت نمی‌شود و مهم‌تر اینکه بر کار پیمانکاران نظارتی مؤثر صورت نمی‌گیرد. بجاست مراجع مسئول با توجه به حجم ضایعاتی که در مقیاس ملی از این طریق متوجه کشور می‌شود به آن توجهی مضاعف کنند.
احسان باقری از تهران

   سیل کنارک پایان یافت و مشکلات باقی‌است
به‌رغم همه اطلاع‌رسانی‌هایی که قبل از بارش باران درخصوص احتمال وقوع سیل در کنارک شده بود هیچ آمادگی‌ای وجود نداشت و خسارات بسیاری به وجود آمد که جبران آنها با توجه به توان اقتصادی استان و مردم بسیار زمان‌بر است و زندگی کنارکی‌ها تا سال‌ها تحت‌الشعاع این موضوع خواهد بود. حالا که سیل فروکش کرد و کمی آرام شد چرا مسئولان فکری نمی‌کنند تا راه خطر را ببندند و دفعه دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. این بار تعلل شد یا غافلگیر شدند یا مسئولان قبلی درست عمل نکرده بودند و... هر چه بود زندگی ما بر آب شد، اکنون فکری بکنند تا بعد از این چنین اتفاقاتی خسارات سنگین به مردم و کشور وارد نکند. دعای خیر کنارکی‌ها بدرقه راه مسئولان
پرتلاش است.
بلوچی از کنارک

   خدمات پس از فروش فروشندگان اینترنتی سراب است
بارها پیام‌های تبلیغاتی از شرکت پرفروش اینترنتی کالا برایم آمده که «از ما خرید کن، ‌راضی نبودی یک هفته‌ای برگردان». ما یک گلدان آکواریومی خریدیم که وقتی به‌دست ما رسید کاملا شکسته بود. با مأمور ارسال صحبت کردیم گفت ارتباطی به ما ندارد و من فقط مسئول ارسال هستم. هر چقدر هم پیام می‌دهیم و پیگیری می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. چرا هیچ نظارتی بر عملکرد فروشندگان بزرگ اینترنتی کالا و ابزار نیست. تا کی باید تاوان بدهیم؟
عین‌اللهی از تهران

   منزلی ندارم که بخواهم خالی یا پربودنش را اعلام کنم
از سامانه شهر‌سازی‌ برای من و دختر مجردم پیامک آمده منزل خالی خود را معرفی کنیم درصورتی‌که ما اصلا خانه‌ای به نام خود نداریم تا چه رسد به خالی‌اش!
محمدزاده از طبس

این خبر را به اشتراک بگذارید