• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 21 دی 1400
کد مطلب : 150573
+
-

روی خط خبر/ حاتمی در وزول


لیلا حاتمی به‌عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره وزول فرانسه ۲۰۲۲ انتخاب شد. بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینمای آسیا وزول با حضور لیلا حاتمی به‌عنوان رئیس هیأت داوران برگزار می‌شود. اعضای گروه داوری شامل سها عراف فیلمنامه‌نویس و کارگردان فلسطینی، زیگ دولی کارگردان فیلیپینی و یرلان نورموخامبتوف کارگردان قزاقستانی هستند. اعضای گروه داوری این جشنواره برنده ۳ جایزه شامل دوچرخه طلایی، جایزه بزرگ هیأت داوری و جایزه داوری را انتخاب می‌کنند. 6داور دیگر نیز ۱۷ فیلم بخش رقابتی را که شامل بهترین فیلم‌های داستانی و مستند در بخش‌های بین‌المللی، اروپایی و فرانسوی هستند داوری می‌کنند. بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی سینمای آسیا در وزول فرانسه از یکم تا ۸ فوریه (۱۲ تا ۱۹ بهمن) برگزار خواهد شد.

حال نادر طالب‌زاده رو به بهبودی است

نادر طالب‌زاده همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، حالش رو به بهبودی بوده و به‌احتمال زیاد طی روزهای آینده عمل جراحی قلب برای وی انجام می‌شود.
به گزارش همشهری، با توجه به وضعیت نادر طالب‌زاده و بستری شدنش در سی‌سی‌یو، ‌خبرهای ضد‌و نقیض درباره حال او شنیده می‌شود. اما دستیار برنامه‌های طالب‌زاده می‌گوید: «۱۸دی ماه به‌علت نارسایی قلبی، آقای طالب‌زاده در بیمارستان بستری شد  و هم‌اکنون در بخش سی‌‌سی‌یو تحت مراقبت است. خدا را شکر وضعیتش نسبت به 2روز گذشته بهتر است و می‌تواند صحبت کند.» به‌گفته وی درست است که مشکل نارسایی قلبی طالب‌زاده حاد است، اما خدا را شکر هوشیاری کامل دارند و تحت مراقبت هستند.
هم‌اکنون دبیر جشنواره فیلم عمار تحت مراقبت است و با توجه به مشکل نارسایی قلبی، ممکن است که طالب‌زاده مورد عمل جراحی قلب قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید